تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

ملکشاهی: وضعیت امنیتی لرستان مطلوب است/ ضرورت فعالیت جدی تر دستگاه های فرهنگی

  • کد خبر : 16073
  • 11 دی 1391 - 15:59

  به گزارش میرملاس نیوز؛ رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وجود وضعیت امنیتی مطلوب در استان، گفت: برای کاهش احساس ناامنی باید دستگاههای فرهنگی استان فعالیت جدی تری داشته باشند. به نقل از مهر، الهیار ملکشاهی  با اشاره به وضعیت امنیت در استان لرستان اظهار داشت: استان لرستان جزء […]

2010_7_4_11_24_51

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وجود وضعیت امنیتی مطلوب در استان، گفت: برای کاهش احساس ناامنی باید دستگاههای فرهنگی استان فعالیت جدی تری داشته باشند.

به نقل از مهر، الهیار ملکشاهی  با اشاره به وضعیت امنیت در استان لرستان اظهار داشت: استان لرستان جزء استانهای امن کشور محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه جرائم خشن بسیار کم در استان لرستان رخ می دهد عنوان کرد: در حال حاضر مطابق شاخصهای امنیتی و اعلام مراجع ذی ربط استان لرستان جزء پنج استان امن کشور قرار دارد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه موضوعی که در این مورد وجود دارد بحث ناامنی روانی است بیان داشت: متاسفانه تبلیغاتی که در گذشته راجع به استان لرستان وجود داشته منجر به ایجاد احساس ناامنی شده است.

ملکشاهی با تاکید بر ضرورت انجام کارهای فرهنگی در این زمینه گفت: مسئولین فرهنگی استان لرستان باید در این رابطه اقدامات جدی تری انجام دهند.

وی همچنین به نقش رسانه ها در کاهش احساس ناامنی در مورد استان لرستان افزود: در این راستا نیز نقش رسانه بسیار مهم و تاثیر گذار است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انجام کارهای فرهنگی توسط مسئولین و رسانه های لرستان منجر به افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان می شود تصریح کرد: به طور حتم این امر نیز در رشد و توسعه استان لرستان در زمینه های مختلف نقش بسزایی خواهد داشت.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=16073

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. آره شهر در امان است آسوده بخوابید

  2. آره منم موافقم اما کی بود خونه مارو زد؟

  3. مشکل استان لرستان بیشتر احساس نا امنی روانی است تا واقعی که این احساس نا امنی باعث عدم جذب اعتبارات و سرمایه گذاری می شود

  4. دیروز یه جوون(آقای کونانی) رو با شلیک سه گلوله کشتند.
    ببخشید آقای ملکشاهی امنیت یعنی چی؟؟؟؟

    • خب دیگه امنیت یعنی همین.
      تو آمریکا یه نفر ۲۰و اندی دانش اموز می کشه اونجا امنیت نیست اما ما …

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.