- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

میرملاس نیوز موفق به کسب رتبه ۳۹ در بین سایت های خبری ایران شد / افتخاری برای رسانه های مجازی لرستان

[1]

 

ایران گویا [2] که مرجع میزان رتبه سایتها در ایران است با بررسی رتبه سایت های خبری و خبرگزاری های مطرح کشور اقدام به انتشار رده بندی این رسانه ها بر اساس ( سایت ALEXA مرجع میزان رتبه سایتها در جهان ) می نماید .بر اساس آخرین رده بندی سایت خبری میرملاس نیوز در بین تمام سایت های خبری ایران در رتبه ۴۲ [2] قرار گرفت .

سایتهای خبری این روزها از موثر ترین رسانه های کشور به حساب می روند . از یک سو آنلاین بودن آنها و قابلیت انتشار آخرین اخبار و تحولات و از سوی دیگر هزینه نسبتا کمتر اداره آنها نسبت به رسانه های مکتوب از جمله عوامل موثر در میزان اثرگذاری رسانه های مجازی است .

به گزارش میرملاس نیوز این روزها و در حالی که هر روز بحث های انتخاباتی داغ تر می شود راه اندازی سایتهای خبری جریانهای سیاسی به اوج خود رسیده است . ولی پیدا کردن جایگاه در بین مردم و  دریافت حس اعتماد مخاطبان برای یک سایت خبری یکی از ضروریات است . 
مطمئنن سایت خبری میرملاس نیوز در زمان چند ماهی که از راه اندازی آن میگذرد به جایگاه خوبی در میان مخاطبان خود رسیده است که با آمار بازدید بی سابقه اش اصحاب رسانه های خبری را که سالهاست مشغول به فعالیت هستند به حیرت واداشته است و رکود بازدید ۲۶۰۳۵ میرملاس نیوز در ۳ اسفند ماه که در طول ۲۴ ساعت اتفاق افتاد را شاید هیچ وقت در سابقه ی آماری خود مشاهده نکنند.
میرملاس نیوز این موفقیت ها را مدیون اعتماد و حمایت های مخاطبانش می باشد ، امیدواریم در رسالت اطلاع رسانی به شما عزیزان بیش از گذشته تلاش کنیم و نماینده ی خوبی برای رسانه های استان در میان سایت های خبری معتبر ایران باشیم.
 

امین آزادبخت 

مدیر میرملاس نیوز
 

برای مشاهده ی رتبه میرملاس نیوز اینجا [2] کلیک کنید.