تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
12

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان: مسکن مهر نورآباد از نعمت گاز برخوردار می‌شود

  • کد خبر : 16091
  • 11 دی 1391 - 20:33

  مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: واحدهای مسکونی مهر نورآباد از نعمت گاز برخوردار می‌شوند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس؛ علی گودرزی ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به مسکن مهر شهرستان نورآباد با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این پروژه ۴ هزار و ۵۰۰ متر شبکه‌گذاری طراحی شده […]

227680_839

 

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: واحدهای مسکونی مهر نورآباد از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس؛ علی گودرزی ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به مسکن مهر شهرستان نورآباد با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این پروژه ۴ هزار و ۵۰۰ متر شبکه‌گذاری طراحی شده است، گفت: با به بهره‌برداری رسیدن این پروژه گازرسانی ۸۰۰ واحد مسکن مهر این سایت از نعمت گاز لوله‌کشی بهره‌مند می‌شوند.

گودرزی با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه بیش از ۳ میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی شرکت گاز هزینه می‌شود، افزود: پیش‌بینی‌های لازم در خصوص تامین گاز مراکز عمومی، تجاری و خدماتی در این سایت صورت گرفته است.

در ادامه حجت الاسلام محمدتقی صرفی‌پور امام جمعه نورآباد نیز در این مراسم با اشاره به سردسیر و کوهستانی بودن شهرستان دلفان گفت: خدمات نظام مقدس جمهوری در خدمات‌رسانی بهتر به مردم به ویژه در بحث گازرسانی قابل تقدیر است و از مسئولان انتظار می‌رود، با توجه به طول فصل سرما در این منطقه نسبت به گازدار شدن تعداد بیشتری از روستاهی این شهرستان تلاش بیشتری کنند.

در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان، امام جمعه و فرماندار شهرستان نورآباد و جمعی از مسئولان محلی کلنگ گازرسانی به پروژه مسکن مهر نورآباد به زمین زده شد.

گفتنی است، از ۴۴۶ روستای نورآباد تنها ۳۲ روستا و دو شهر از نعمت گاز لوله‌کشی بهره‌مند هستند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=16091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. دست گلشون درد نکنه واقعا این عکس مسکن مهر نورآباده؟ اگه عکس واقعی باشه خیلی پیشرفت کرده

  2. من خودم عضوی از مسکن مهر میباشم اصلا چنین واحدهای در نوراباد وجود ندارد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.