تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

سایتی برای دانلود رایگان کتب لاتین

  • کد خبر : 16096
  • 11 دی 1391 - 20:39

به گزارش میرملاس نیوز؛ با وجود تحریم های بانکی امکان خرید کتب خارجی برای بسیاری از دانشجویان و محققان در زمینه های مختلف وجود نداشته و حتی در صورت امکان نیز قیمت ارز آنچنان بالا است که خرید یک کتاب معمولی دیگر برای دانشجویان ممکن نیست. امروز به معرفی سایتی می پردازیم که در آن […]

IMG_9672

به گزارش میرملاس نیوز؛ با وجود تحریم های بانکی امکان خرید کتب خارجی برای بسیاری از دانشجویان و محققان در زمینه های مختلف وجود نداشته و حتی در صورت امکان نیز قیمت ارز آنچنان بالا است که خرید یک کتاب معمولی دیگر برای دانشجویان ممکن نیست. امروز به معرفی سایتی می پردازیم که در آن می توان کلکسیونی از کتابهای لاتین را مشاهده ، جستجو و رایگان دانلود نمود. این سایت با زبان روشی است اما دارای محتوای غنی از کتاب در زمینه های مختلف است:

http://libgen.info

 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=16096

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۱
  1. اینم یه ساینی دیگهbookfi.org

    • از شما هم ممنونم از این کارهای خوب را ادامه بدهید خدا خیرتان بدهد سایت برای مقاله انگلیسی سراغ داری معرفی کن دارم پایان نامه می نویسم بعضی از مقاله های مورد نیازم را نمی توانم پیدا کنم

      • بستگی داره به این که رشته شما در چه حوزه ای است.اگر مربوط به علوم انسانی است سایت جی استور بهترین منبع برای شما است اما چون هزینه دارد می توانید به مرکز کامپیوتر نور در قم بروید.انجا رایگان است.اگر فنی مهندسی هستید به دانشگاه شریف سر بزنید پایگاه های خوبی مانند کوئیستیا و… دارند.این سایت scribd.com هم سایت خوبیه.ایده های خوبی بهت می ده.حالا بنویس رشته ات چیه تا راهنمای بیشتری بکنم.

  2. خیلی خیلی ممنون

  3. سلام ممنون

  4. از این کار ها هم بکنید.

  5. سلام. این سایت رایگان نیست. برای دانلود کتابها باید عضو سایت بشیم و برای عضویت باید حق عضویت پرداخت کنیم. البته مبلغ حق عضویت زیاد نیست ولی با توجه به اینکه بانکهای ما تحریم هستند فقط اگه توی یه بانک بین المللی حساب داشته باشیم یا حساب LC داشته باشیم می تونیم عضویت بگیریم.

    • با سلام فایل پی دی اف بسیاری از کتاب ها به شکل رایگان در سایت های مزبور موجود است.

  6. با عرض سلام و خسته نباشید. سایت بی نظیری معرفی نموده اید! بسیار مچکرم. دعایتان می کنم!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.