- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کمپ اعتیاد، شهرک صنعتی کوهدشت را “ترک” کرد/ پیگیری برای رفع مشکلات

476254_orig [1]

 

به گزارش میرملاس نیوز؛  با پیگیری های دستگاه های متولی امر کمپ ترک اعتیاد موجود در شهرک صنعتی شهرستان کوهدشت پلمپ شد.

به نقل از مهر، یکی از شهرکهای صنعتی استان لرستان که با برخی مشکلات در زمینه زیرساختی مواجه بوده شهرک صنعتی کوهدشت است که تبدیل یک واحد صنعتی در این شهرک به کمپ ترک اعتیاد مشکلات موجود در این بخش را تشدید کرده بود.

در این راستا خبرگزاری مهر اقدام به انتشار گزارشی از وضعیت مشکلات این شهرک صنعتی کرد که خوشبختانه با پیگیری متولیان امر از جمله کمیته بررسی مشکلات شهرک های صنعتی استان و دبیرخانه شورای مواد مخدر این کمپ ترک اعتیاد پلمپ شد.

معاون فرماندار کوهدشت در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: پس از پیگیری های انجام شده بالاخره کمپ ترک اعتیاد موجود در محل شهرک صنعتی این شهرستان پلمپ شد.

ابراهیمی با بیان اینکه اینکه این کمپ ترک اعتیاد تناسبی با فعالیتهای شهرک صنعتی نداشت، افزود: ظرف مدت زمان ۷۲ ساعت این کمپ ترک اعتیاد تعطیل و از محل شهرک صنعتی منتقل شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان لرستان نیز در این رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات شهرک های صنعتی کمیته ای متشکل از دستگاههای مختلف مرتبط تشکیل شده است.

فرزاد محمدی با بیان اینکه متاسفانه پیش از این مشکلات عدیده ای در شهرکهای صنعتی لرستان وجود داشت که بخشی از آنها رفع شده است، افزود: با توجه به اینکه بسیاری از این مشکلات فرابخشی بوده و در حوزه دستگاههای مختلف قرار دارد کمیته بررسی مسائل و مشکلات شهرک های صنعتی به ریاست معاون برنامه ریزی استانداری لرستان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه تاکنون چهار جلسه از سوی این کمیته برگزار شده است، بیان داشت: با طرح مسائل و مشکلات شهرک های صنعتی حدود ۷۰ مصوبه در این جلسات به تصویب رسیده است.

محمدی با بیان اینکه از این تعداد مصوبه حدود ۷۰ درصد عملیاتی شده است، افزود: بخشی از این مصوبات مربوط به مسائل و مشکلات شهرک صنعتی شهرستان کوهدشت بوده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان لرستان با بیان اینکه یک از دغدغه های فعالان اقتصادی حاضر در این شهرک صنعتی وجود کمپ ترک اعتیاد بوده است، افزود: فعالیت این کمپ هیچ تناسبی با فعالیتهای شهرک صنعتی نداشت که در این راستا اقدام به پلمپ این کمپ ترک اعتیاد کردیم.

محمدی همچنین از پیگیری برای رفع دیگر مشکلات این شهرک صنعتی خبر داد و بیان داشت: یکی دیگر از مشکلات این شهرک بحث روشنایی آن است که پیگیری های لازم برای رفع مشکل انجام شده و سیستم روشنایی این شهرک صنعتی به عنوان یکی از پروژه های اجرا شده در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی با تقدیر از حمایت ها و پیگیری های استاندار لرستان و همچنین معاون برنامه ریزی استانداری در راستای رفع مشکلات شهرک های صنعتی استان، ابراز امیدواری کرد که با استمرار پیگیریها در این زمینه مشکلات شهرک های صنعتی استان طی یک برنامه مدون رفع شود.

به هر روی امید می رود با توجه به ضرورت ایجاد زیرساخت ها در شهرک های صنعتی استان زمینه رفع مشکلات موجود در این بخش با همت همه دستگاههای مرتبط فراهم شود.