تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

آغاز پروژه‌ی گازرسانی به شهرهای گراب، کوهنانی و روستای آقاجان بخش رومشگان شهرستان کوهدشت

  • کد خبر : 16363
  • 14 دی 1391 - 19:54

  به گزارش میرملاس نیوز؛ کلنگ آغاز پروژه‌ی اجرای شبکه توزیع گاز شهرهای گراب و کوهنانی از توابع شهرستان کوهدشت به زمین زده شد.  به نقل از ایسنا، مهندس «گودرزی»، مدیرعامل شرکت گاز لرستان اظهار کرد : با اجرای این پروژه‌ها بیش از ۴۰۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.  وی افزود : این […]

g3

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ کلنگ آغاز پروژه‌ی اجرای شبکه توزیع گاز شهرهای گراب و کوهنانی از توابع شهرستان کوهدشت به زمین زده شد.

 به نقل از ایسنا، مهندس «گودرزی»، مدیرعامل شرکت گاز لرستان اظهار کرد : با اجرای این پروژه‌ها بیش از ۴۰۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

 وی افزود : این پروژه‌ها با اجرای بیش از ۵۲ کیلومتر شبکه‌گذاری، نصب سه ایستگاه تقلیل فشار و ۲۰۰۰ انشعاب به بهره‌برداری می‌رسند.

 این مقام مسوول ادامه داد: برای گازرسانی به این شهرها ۶۷ کیلومتر خط تغذیه فلزی ۱۰ و ۱۲ اینچ اجرا شده که زمینه‌ی گازرسانی به روستاهای مسیر را نیز فراهم می‌کند.

 گودرزی تصریح کرد : هزینه‌ی گازرسانی به این شهرها بیش از ۸۵ میلیارد ریال است و امید می‌رود با همکاری مردم منطقه هرچه زودتر به بهره‌برداری برسند.

 وی در خصوص طرح گازرسانی به روستای آقاجان شهرستان کوهدشت نیز گفت : ۱۰ کیلومتر شبکه‌ی توزیع گاز برای گازرسانی به این روستا اجرا و ۵ میلیارد ریال نیز هزینه شد.

 مدیرعامل شرکت گاز لرستان یادآور شد : ۵۰۰ خانوار در این منطقه با نصب انشعابات به‌زودی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=16363

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. زهی خیال باطل

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.