تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
11

یحیی گل محمدی در آستانه بازی پرسپولیس با گهر/ بچه ها نباید تیم مایلی کهن را دست کم بگیرند

  • کد خبر : 16388
  • 14 دی 1391 - 21:36

  سرمربی پرسپولیس می گوید که فردا بازی سختی با گهر خواهند داشت. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ به بازیکنانش هشدار می دهد تا بازی فردا با گهر را جدی بگیرند. یحیی می گوید این بازی از سه دیدار قبل پرسپولیسی ها سخت تر است و بازیکنان باید حسابی حواسشان را جمع […]

1635

 

سرمربی پرسپولیس می گوید که فردا بازی سختی با گهر خواهند داشت.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ به بازیکنانش هشدار می دهد تا بازی فردا با گهر را جدی بگیرند. یحیی می گوید این بازی از سه دیدار قبل پرسپولیسی ها سخت تر است و بازیکنان باید حسابی حواسشان را جمع کنند:« طبیعی است.انتظارات از ما بالا رفته و بازیکنان نباید حریف را دست کم بگیرند.فکر می کنم گهری ها انگیزه زیادی برای این بازی دارند.دلیل نمی شود که چون گهر تیم ته جدولی است این بازی برای ما آسان باشد.به بچه ها هشدار می دهم که بازی کردن مقابل تیم مایلی کهن را جدی بگیرند.»
روز گذشته خبر رسید که مهرزاد معدنچی در پرسپولیس ماندگار شد.اتفاقی که افتاد و باعث شد تا معدنچی در تمرینات این تیم هم شرکت کند.اما دلیل گل محمدی برای گرفتن این تصمیم:«معدنچی بازیکن خوبی است.ضمن اینکه او با پرسپولیس هم قرارداد داشت.بازیکنان هم رابطه خوبی با او داشتند.من حس کردم که با توجه به نیازهای تیم بهتر است که مهرزاد را در پرسپولیس نگه داریم.»
حضور احتمالی بگوویچ در پرسپولیس به عنوان دستیار یحیی.مربی ای که قبلا هدایت سرخپوشان را برعهده داشته است.گل محمدی در این مورد هم حرف می زند و می گوید:« اینکه بعضی ها می گویند ما قبل از فسخ قرارداد وینکو با او مذاکره کرده بودیم صحت ندارد.پس از اینکه فهمیدیم بگوویچ از پاس جدا شده است با او وارد مذاکره شدیم.با این حال وضعیت این مربی تا چند روز دیگر مشخص خواهد شد.»
اما حرف های پایانی یحیی در مورد اظهارات رویانیان در برنامه نود.او می گوید:«در برنامه ۹۰ کارهای مثبت زیادی انجام می‌شود اما جو فوتبال طوری شده که همه به دنبال نقاط ضعف هستند. ما اگر به جنبه‌های مثبتی که سردار برای پرسپولیس انجام داده توجه کنیم این بحث‌ها به خودی خود حل می‌شود. ما باید افرادی که به فوتبال کمک می‌کنند را دلگرم کنیم نه دلسرد.»

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=16388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. گهر زاگرس همیشه پیروز

  2. یحیی حیا کن پرسپولیس ورها کن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.