- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

رئیس هیئت فوتبال لرستان: فوتبال لرستان در بحث باشگاه‌داری جایگاه مطلوبی ندارد

hajbaharvand [1]

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ رئیس هیئت فوتبال لرستان گفت: فوتبال لرستان در بحث باشگاه‌داری و حمایت بخش خصوصی از فوتبال در جایگاه مطلوبی قرار ندارد.

حیدر بهاروند عصر دیروز در جمع اعضای هیئت فوتبال لرستان در خرم‌آباد با اشاره به جایگاه فوتبال لرستان در کشور و توجه جدی فدراسیون به بحث آموزش و پشتوانه‌سازی گفت: خوشبختانه در بحث آموزش و برگزاری کلاس‌های آموزشی از قبیل داوری، مربیگری و مدیریت در فوتبال در جایگاه خوبی قرار داریم، ولی فوتبال لرستان در بحث باشگاه‌داری و حمایت بخش خصوصی از فوتبال در جایگاه مطلوبی قرار ندارد و باشگاه‌های لرستانی در سخت‌ترین شرایط قرار دارند.

وی افزود: با توجه به نبود حمایت‌های جدی باشگاه‌های لرستانی در آستانه نابودی قرار دارند که امیدواریم دولت عدالت‌محور با تحت پوشش قرار دادن این تیم‌ها فوتبال لرستانی را از نابودی نجات دهد.

رئیس هیئت فوتبال لرستان سپس با تقدیر از کمیته مسابقات و داوران فوتبال لرستان به سبب برگزاری منظم مسابقات با اشاره به چند مورد نارسایی در برگزاری مسابقات و نکات ریز ولی مهم در این مسابقات تاکید کرد: منشور اخلاقی در فوتبال لرستان اجرا و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی به حضور نیروی انتظامی، تیم پزشکی در راس ساعت مقرر در محل برگزاری مسابقات تاکید کرد و از کمیته‌های مختلف در خواست کرد، برنامه‌های شش ماهه خود را به هیئت فوتبال اعلام کنند.

لازم به ذکر است، در ادامه کمیته‌ها با اشاره به مشکلات خود از رئیس هیئت فوتبال خواستند که با درایت خود مشکلات و کمبودهای فوتبال لرستان را در حد توان رفع کند.