تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

اختصاص ۸۵ میلیارد ریال به پروژه گاز رسانی شهرهای گراب و کوهنانی

  • کد خبر : 16472
  • 16 دی 1391 - 10:10

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ کلنگ آغاز پروژه  اجرای شبکه توزیع گاز شهرهای گراب و کوهنانی از توابع شهرستان کوهدشت به زمین زده شد . مدیر عامل شرکت گاز لرستان در این مورد  گفت : با اجرای این پروژه ها بیش از ۴۰۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد .  وی […]

IMG_2503

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ کلنگ آغاز پروژه  اجرای شبکه توزیع گاز شهرهای گراب و کوهنانی از توابع شهرستان کوهدشت به زمین زده شد .

مدیر عامل شرکت گاز لرستان در این مورد  گفت : با اجرای این پروژه ها بیش از ۴۰۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد .

 وی افزود : این پروژه ها با اجرای بیش از ۵۲ کیلومتر شبکه گذاری ، نصب سه ایستگاه تقلیل فشار و ۲۰۰۰ انشعاب به بهره برداری خواهند رسید .

این مقام مسوول ادامه داد: برای گازرسانی به این شهرها ۶۷ کیلومتر خط تغذیه فلزی ۱۰ و ۱۲ اینچ اجرا شده که زمینه گازرسانی به روستاهای مسیر را نیز فراهم می کند .

 مهندس گودرزی تصریح کرد : هزینه گازرسانی به این شهرها بیش از ۸۵ میلیارد ریال بوده و امید می رود با همکاری مردم منطقه هرچه زودتر به بهره برداری برسند .

مدیر عامل شرکت گاز لرستان در مورد طرح گازرسانی به روستای آقاجان شهرستان کوهدشت نیز گفت : ۱۰ کیلومتر شبکه توزیع گاز برای گازرسانی به این روستا اجرا شده و ۵ میلیارد ریال نیز هزینه شده است .

 وی افزود : ۵۰۰ خانوار در این منطقه با نصب انشعابات بزودی از نعمت گاز بهره مند خواهند شد که امید است با رعایت نکات لازم از این نعمت به خوبی استفاده کنند . 

 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=16472

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. این حرفها دقیقا همان حرفهای ۵سال پیش است
    و تاکنون پیشرفت چشم گیری در رابطه با گاز رسانی به این مناطق انجام نگرفته است
    هر مسئول با یک شعار جدید وارد این عرصه میشود خواهش میکنیم شعارهاتون رابگذارید برا مواقع حساس دیگه شاید مردمی پیدا شوند که انها را باور داشته باشند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.