- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

اختصاص ۸۵ میلیارد ریال به پروژه گاز رسانی شهرهای گراب و کوهنانی

IMG_2503

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ کلنگ آغاز پروژه  اجرای شبکه توزیع گاز شهرهای گراب و کوهنانی از توابع شهرستان کوهدشت به زمین زده شد .

مدیر عامل شرکت گاز لرستان در این مورد  گفت : با اجرای این پروژه ها بیش از ۴۰۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد .

 وی افزود : این پروژه ها با اجرای بیش از ۵۲ کیلومتر شبکه گذاری ، نصب سه ایستگاه تقلیل فشار و ۲۰۰۰ انشعاب به بهره برداری خواهند رسید .

این مقام مسوول ادامه داد: برای گازرسانی به این شهرها ۶۷ کیلومتر خط تغذیه فلزی ۱۰ و ۱۲ اینچ اجرا شده که زمینه گازرسانی به روستاهای مسیر را نیز فراهم می کند .

 مهندس گودرزی تصریح کرد : هزینه گازرسانی به این شهرها بیش از ۸۵ میلیارد ریال بوده و امید می رود با همکاری مردم منطقه هرچه زودتر به بهره برداری برسند .

مدیر عامل شرکت گاز لرستان در مورد طرح گازرسانی به روستای آقاجان شهرستان کوهدشت نیز گفت : ۱۰ کیلومتر شبکه توزیع گاز برای گازرسانی به این روستا اجرا شده و ۵ میلیارد ریال نیز هزینه شده است .

 وی افزود : ۵۰۰ خانوار در این منطقه با نصب انشعابات بزودی از نعمت گاز بهره مند خواهند شد که امید است با رعایت نکات لازم از این نعمت به خوبی استفاده کنند .