تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

روند مطلوب پروژه های راهسازی لرستان/ اختصاص ۱.۷ میلیارد تومان

  • کد خبر : 16550
  • 17 دی 1391 - 13:11

  به گزارش میرملاس نیوز؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان با اشاره به روند مطلوب اجرای پروژه های راهسازی در این استان، از اختصاص یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به پروژه های چهارخطه لرستان خبر داد. به نقل از مهر، شهرام ملکی اظهار داشت: با پیگیریهای صورت گرفته بیش از یک میلیارد […]

565

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان با اشاره به روند مطلوب اجرای پروژه های راهسازی در این استان، از اختصاص یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به پروژه های چهارخطه لرستان خبر داد.

به نقل از مهر، شهرام ملکی اظهار داشت: با پیگیریهای صورت گرفته بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار جدید به پروژه های چهارخطه لرستان اختصاص یافته است.

وی همچنین از افزایش اعتبارات تخصیص یافته به پروژه های چهارخطه لرستان خبر داد و افزود: خوشبختانه با اقدامات انجام شده اعتبارات تخصیص یافته به پروژه های چهارخطه لرستان از ۹ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان به بیش از ۱۴ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان با بیان اینکه از این افزایش اعتبار تخصیص یافته پروژه های چهارخطه لرستان از محل سود سهام شرکت مخابرات خواهد بود بیان داشت: نامه افزایش اعتبارات چهارخطه های لرستان نیز برای پرداخت به وزارات امور اقتصاد و دارایی نیز ارسال شده است.

ملکی با اشاره به وضعیت چهارخطه های این استان اظهار داشت: در حال حاضر ۶۰ کیلومتر از چهارخطه خرم آباد – نورآباد در حال اجرا است که بیش از ۱۲.۵ کیلومتر از این چهارخطه به صورت کامل انجام شده است.

وی با اشاره به چهارخطه خرم آباد – کوهدشت نیز بیان داشت: در حال حاضر ۶۹.۵ کیلومتر از این چهارخطه در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان به چهارخطه خرم آباد – بروجرد اشاره کرد و گفت: این چهار خطه به سه قطعه تقسیم شده که روند اجرای بخشهای مختلف این پروژه مطلوب است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=16550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.