تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

واگذاری نهایی گهر به ایثارگران تهران

  • کد خبر : 16570
  • 17 دی 1391 - 16:33

آیت‎الله‎زاده خبر داد: واگذاری نهایی گهر به ایثارگران تهران در صحبتی که با مدیرعامل گهر دورود داشتیم از واگذاری نهایی این تیم به ایثارگران تهران خبر داد. رضا آیت‎الله‎زاده در گفت‎وگو با خبرنگار میرملاس نیوز، با اعلام این خبر افزود: در جلسه‎ای که امروز با مسوولان بنیاد ایثارگران تهران داشتیم به توافق رسیدیم که این […]

آیت‎الله‎زاده خبر داد:

واگذاری نهایی گهر به ایثارگران تهران

در صحبتی که با مدیرعامل گهر دورود داشتیم از واگذاری نهایی این تیم به ایثارگران تهران خبر داد.

17392t.jpg
رضا آیت‎الله‎زاده در گفت‎وگو با خبرنگار میرملاس نیوز، با اعلام این خبر افزود: در جلسه‎ای که امروز با مسوولان بنیاد ایثارگران تهران داشتیم به توافق رسیدیم که این نهاد تا پایان فصل جاری لیگ برتر مالکیت گهر را به عهده بگیرد.

وی ادامه داد: فردا در جلسه‎ای که امیر عابدینی و نماینده ایثارگران هم باید حضور داشته باشد این توافق نهایی و به‎صورت رسمی ثبت می‎شود.

آیت‎الله‎زاده در پایان خاطرنشان کرد: اگر این مهم صورت بگیرد مشکلات مالی گهر رفع می‎شود. همچنین کادر مدیریتی باشگاه تغییر نخواهد کرد.

لازم به ذکر است در هفته‎های گذشته مدام از واگذاری گهر به ایثارگران تهران صحبت می‎شد اما توافقی حاصل نشده بود که سرانجام امروز این توافق صورت گرفت حال باید تا فردا منتظر ماند و دید این توافق نهایی می‎شود یا نه.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=16570

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. لرستان اونقد فقیر و نداره که نمیتونه یه تیم رو اداره کنه بایستی به حال خودمون گریه کنیم

  2. بابا تهران خودش کم تیم داره تاگهر روهم نبرن یعنی مشکل مالی نمیتونست تولرستان حل بشه والله به خدا شرم اوره بابا این مسئولین لرستان چه میکنند مطمئن باشید این کار تیر خلاصی است بر پیکره ی فوتبال لرستان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.