تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

طرح سئوال الهیار ملکشاهی از وزیر آموزش و پرورش

  • کد خبر : 16628
  • 18 دی 1391 - 8:23

    به گزارش میرملاس نیوز؛ فردا سه‌شنبه(۱۹ دی)، بعد از جلسه هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات با روسای کمیته‌ها و تبادل اخبار بین اعضای کمیسیون، قرار است از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دعوت شود تا به سوالات سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاروجان و احمد شوهانی نماینده ایلام، ایوان، شیروان، چرداول، مهران […]

 2

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ فردا سه‌شنبه(۱۹ دی)، بعد از جلسه هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات با روسای کمیته‌ها و تبادل اخبار بین اعضای کمیسیون، قرار است از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دعوت شود تا به سوالات سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاروجان و احمد شوهانی نماینده ایلام، ایوان، شیروان، چرداول، مهران و ملکشاهی پاسخ دهد.

بنابراین گزارش، همچنین در این روز و در نوبت بعدازظهر قرار است وزیر آموزش وپرورش با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به سوالات عطاالله حکیمی نماینده رودبار، عبدالوحید فیاضی نماینده نور و محمودآباد، جبارکوچکی‌نژاد نماینده رشت، ابراهیم آقا محمدی نماینده خرم‌آباد و دوره، الهیار ملکشاهی نماینده کوهدشت، علی کائیدی نماینده پلدختر و علی ایرانپور نماینده مبارکه پاسخ دهد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=16628

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. خودمانیم “تیتر خبر رو حرفه ای زدی آقامهدی!

  2. خدا وکیل به این نماینده بگید کمتر کلی گویی کند

  3. توراخدا به این نماینده محترم بگید ما جوانان مردیم از بیکاری یه فکری بکنید ما که سعادت نداریم ایشان رو ببینیم به خدا داریم تلف میشیم.توی این جامعه…………خداوکیلی صدای مارو برسونید به ایشون.ممنون..

  4. دوست عزیزخدابزرگ است شما می خوایداین نماینده شق القمرکندوقتیکه مجوزاستخدامو می دن دست کسی که این کاربه او هیچ ربطی نداره(۱۵۰۰نفر)

  5. چه مردم ساده ای داریم فکر میکنن هدف از طرح سوال کیفیت بخشی به آموزشه نه عزل و نصب

  6. بیائیم مردانه و آزاد مرد باشیم ! و از قوی بودن نماینده شهرمان خرسند باشیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.