تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

تندر۹۰ ایران خودرو آوانته را جا گذاشت

  • کد خبر : 16648
  • 18 دی 1391 - 10:28

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ براساس آخرین گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت واستانداردایران، تندر۹۰ ایران خودرودررتبه کیفی چهارم خودروهای سواری تولیدی و قبل از تندرپارس خودرو و هیوندای آوانته قرار گرفت  براساس گزارش اخیر آدیت ترکیبی شرکت بازرسی،‌ مربوط به ارزیابی چهار هفته (منتهی به ۱۱ دی‌ماه) است که تندر۹۰ ایران خودرو در […]

exnqa6s1ly

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ براساس آخرین گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت واستانداردایران، تندر۹۰ ایران خودرودررتبه کیفی چهارم خودروهای سواری تولیدی و قبل از تندرپارس خودرو و هیوندای آوانته قرار گرفت 

براساس گزارش اخیر آدیت ترکیبی شرکت بازرسی،‌ مربوط به ارزیابی چهار هفته (منتهی به ۱۱ دی‌ماه) است که تندر۹۰ ایران خودرو در سه هفته از چهار هفته مذکور نمره منفی کم‌تری نسبت به تندر ۹۰ پارس خودرو داشته است.

همچنین تندر۹۰ ایران خودرو درشهریور ماه سال جاری با کسب ۷۳.۴ درصد امتیاز شاخص رضایت مشتری (CSI)  در بخش کیفیت و مرغوبیت محصول در جایگاه بالاتری نسبت به تندر۹۰ پارس خودرو قرار گرفته است.

گزارش های منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بیانگر ایجاد بهبود مستمر در فرآیندهای تولید خودروی تندر۹۰ ایران خودرو و برتری محرز آن در مقایسه با تندر ۹۰ پارس خودرو است. مقایسه نتایج گزارش اخیر شرکت بازرسی با ابتدای سال ۹۱ حکایت از ۱۱ درصد بهبود در شاخص های اندازه گیری شده و برتری نسبت به تندر ۹۰ پارس خودرو دارد.  

تندر۹۰ ایران خودرو علاوه بر کسب رتبه بالا در ارزیابی های شرکت بازرسی،‌ توانسته است از آدیت‌های شرکت رنو نیز با موفقیت عبور کند. نتایج آدیت ۰۰۶۱۱ شرکت رنو نشان می‌دهد، تندر ۹۰ ایران خودرو موفق شده است در سه دوره پی در پی نشان سر آمدی در کیفیت “Excellence” را دریافت کند. برهمین اساس صلاحیت مدیریت کیفیت تندر ایران خودرو درخصوص انجام این آدیت، تنها به تندر ایران خودرو تفویض شده است. همچنین خودروی تندر ۹۰ ایران خودرو در ارزیابی‌های AVES شرکت رنو در شاخصHEBDO در جایگاه برتری نسبت به تندر ۹۰ پارس خودرو قرار گرفته است.

لازم به ذکر است ، کسب موفقیت های تندر۹۰ ایران خودرو نتیجه اجرا و به ثمر رسیدن بیش از ۷۰ درصد پروژه های بهبود این خودرو است. این امر نشان از اثربخشی بالای فرآیندهای تولید و سیستم های کیفیت حین فرآیندی دارد و با برنامه ریزی های انجام شده در زمینه های مختلف فروش، خدمات پس از فروش، توسعه محصول و آپشن در آینده نیز موفقیت های بیش‌تری را کسب خواهد کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=16648

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.