تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

عابر بانک تعطیل شد!

  • کد خبر : 16672
  • 18 دی 1391 - 19:00

   عابر بانک تعطیل شد! مهران مریدی / میرملاس نیوز :      خبر کوتاه اما غافلگیر کننده بود «حسین هدایتی عطای فوتبال را به لقایش بخشید» این خبر چنان برای‎مان عجیب بود که اوایل باور نمی‎کردیم و با خود می‎گفتیم «بازی رسانه‎ای است» اما رفته رفته مطمئن شدیم که خبر جدی است و یکی […]

untitled

 

 عابر بانک تعطیل شد!

مهران مریدی / میرملاس نیوز : 

 

 

خبر کوتاه اما غافلگیر کننده بود «حسین هدایتی عطای فوتبال را به لقایش بخشید» این خبر چنان برای‎مان عجیب بود که اوایل باور نمی‎کردیم و با خود می‎گفتیم «بازی رسانه‎ای است» اما رفته رفته مطمئن شدیم که خبر جدی است و یکی دیگر از افراد بخش خصوصی فوتبال ایران قصد کناره‎گیری دارد.

او القاب زیادی دارد که از آن جمله می‎توان به «آبرامویچ فوتبال ایران و عابربانک» اشاره کرد و مالک ۳ باشگاه ملوان بندر انزلی، گهر دورود و استیل آذین تهران است.

هنوز یادمان نرفته ۲ ماه پیش که به لرستان سفر کرد تا از نزدیک با مردم و مسوولان استان دیدار کند، چه ذوق و شوقی داشت و از رضایت قلبی‎اش برای هزینه در تیم گهر سخن می‎گفت.

او می‎گفت دوران مقدس سربازی را در خرم‎آباد گذرانیده و به مردم این دیار علاقه وافری دارد و درصدد است علاوه بر تیم گهر در چند رشته دیگر ورزشی استان لرستان هم سرمایه‎گذاری کند. چند روز پس از سفر هدایتی به استان برخی از قلم به‎دستان لرستانی در رسانه‎ها به تعریف و تمجید از وی پرداختند و وجود عابربانک را برای ورزش استان حیاتی دانستند اما وی خیلی راحت به همه پشت پا زد و نه‎تنها در هیچ رشته‎ی دیگری تیم‎داری نکرد بلکه از فوتبال هم انصراف داد.

هدایتی حتی در حضور خبرنگاران با عبدی‎پور سرپرست تیم فوتبال داتیس خرم‎آباد که در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد، صحبت و موافقت کرد امتیاز این تیم را بخرد که این خبر در بیشتر رسانه‎ها و سایت استیل آذین منتشر شد اما چند روز پس از این ماجرا به راحتی زیر قولش زد. او را باید یکی از مسببین عوامل ناکامی داتیس دانست چراکه در آن روزها عبدی‎پور با چند ارگان، مذاکرات مثبتی برای واگذاری امتیاز داتیس داشت اما با قول هدایتی، دیگر مذاکرات ادامه پیدا نکرد و بعد از اینکه آبرامویچ فوتبال ایران نیامد، داتیس دوباره دربه‎در شد و یک بازی دیگر را هم به میدان نرفت(توضیح این‎که در دیدار با استیل آذین تهران هم داتیس به میدان نرفته بود) و با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، داتیس باید به یک دسته پایین‎تر سقوط می‎کرد اما با کمک بهاروند رئیس هیأت فوتبال لرستان که عضو هیأت رئیسه فدراسیون هم هست این رأی ملغی شد.

ولی بعد از مدتی که هیچ ارگانی حاضر نشد امتیاز این تیم را بخرد، داتیس هم منحل شد و در دور برگشت لیگ دسته دوم شرکت نکرد.

او به دیگر تیم لرستانی یعنی گهر هم جفا کرد و پس از این‎که مدتی مالک جدید تیم دورودی شد از این تیم کناره‎گیری کرد و هنوز مالک جدید گهر مشخص نشده که همین موضوع، مشکلات جدیدی برای این تیم به‎وجود آورده و بدون شک با میزبانی در دورود اگر هدایتی کماکان برای این تیم هزینه می‎کرد شرایط بهتری در انتظار نماینده لرستان بود اما چه کنیم که عابربانک در عین ناباوری تعطیل شده و خارج از محدوده سرویس است.

هدایتی می‎گوید: «چیزی‎هایی در فوتبال دیده که دلسردش کرده و دیگر نمی‎خواهد برای این فوتبال هزینه کند». شاید یکی از کسانی که حسابی هدایتی را آزرده کرده عادل فردوسی‎پور باشد که حسابی در قضیه اهدای یک ماشین به علی کریمی به دلیل حضور در جمع ۳ بازیکن برتر آسیا و پرداخت نکردن حق و حقوق بازیکنانی که از این تیم طلب داشتند، گیر داد. حق با مجری برنامه ۹۰ است؛ چون سرپرست داتیس می‎گوید:«پول ماشینی که هدایتی به کریمی داده هزینه یک فصل ایاب و ذهاب تیم ماست». در اینجا یک سوال پیش می‎آید، کریمی مستحق‎تر است یا یک تیم شهرستانی؟

هدایتی با این‎که باشگاه استیل آذین را که در لیگ ۲ حضور دارد به جوانان جنوب شهر تهران هدیه داده اما مردم لرستان شاید او را هرگز نبخشند چراکه به فوتبال این استان خیانت کرد.

نمی‎دانیم چرا افراد بخش خصوصی که وارد فوتبال می‎شوند بعد از چند وقت کنار می‎روند اما دولتمردان با قدرت در این رشته پرطرفدار ورزشی کمافی‎سابق با پول‎های بیت‎المال جولان می‎دهند؟!

برای همه کارهایی که هدایتی در فوتبال مملکت انجام داده تشکر می‎کنیم اما برای خیانت به فوتبال لرستان… باز از وی تشکر می‎کنیم چون برای مدت کوتاهی دل‎مان را خوش کرد!

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=16672

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. نوشته ی جالبی بود و بخصوص پایان زیبا یی داشت . جمله ی پایانی این نوشتار واقعن زیبا و به یاد ماندنی است . درود بر ورزشی نویس خوب میر ملاس که می توان گفت که حالا یک ورزشی نویس حرفه ای است .
    ….

    ” برای همه کارهایی که هدایتی در فوتبال مملکت انجام داده تشکر می‎کنیم اما برای خیانت به فوتبال لرستان… باز از وی تشکر می‎کنیم چون برای مدت کوتاهی دل‎مان را خوش کرد! ”
    چقدر این عبارت رسا ، زیبا ، دو پهلو و حرفه ای است ! ممنون .

    • نظر لطف شماست.
      سپاس از خوانندگان حرفه‎ای میرملاس که درک بالایی در حوزه رسانه دارند.

  2. درود به مهران مردی و قلم توانایش
    تندرست باشی

  3. جناب مریدی سلام
    به وجودتان افتخار می کنیم.با نظر پیچک موافقم.

    • درود جناب آقای دوست محمدی
      از اینکه قلم شما تواناست هیچ شکی ندارم. من را شرمنده میکنید. موفق و پیروز باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.