تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
4

مصرف روزانه ۱۰۰ تن مرغ در لرستان

  • کد خبر : 16684
  • 18 دی 1391 - 19:39

  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: روزانه ۱۰۰ تن گوشت مرغ در لرستان مصرف می‌شود. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس؛ حجت الله بیرانوند عصر امروز در جلسه تنظیم بازار استان لرستان با اشاره به اینکه روزانه حدود ۱۰۰ تن گوشت مرغ در استان لرستان مصرف می‌شود، گفت: در حال […]

IMAGE634672353589456286

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: روزانه ۱۰۰ تن گوشت مرغ در لرستان مصرف می‌شود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس؛ حجت الله بیرانوند عصر امروز در جلسه تنظیم بازار استان لرستان با اشاره به اینکه روزانه حدود ۱۰۰ تن گوشت مرغ در استان لرستان مصرف می‌شود، گفت: در حال حاضر دو هزار تن از این ماده غذایی نیز درسردخانه‌های لرستان ذخیره شده است.

وی افزود: طی آذرماه امسال میزان جوجه‌ریزی مرغداری‌های لرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته و آبانماه امسال به ترتیب ۲۰,۷ و ۱۷ درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: وضعیت تولید مرغ در استان لرستان مطلوب است و سیاست‌های تشویقی برای واحدهای فعال مرغداری که در طول سال،‌پنج بار جوجه‌ریزی داشته‌اند اعمال و این واحدها برای دریافت تسهیلات و نهاده‌های مصوب شده به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

بیرانوند یادآورشد: با توجه به اخطارها و تذکراتی که به ۳۳ واحد مرغداری نیز غیرفعال استان ارائه شد، هفت واحد مرغداری فعال شده و مجوز مابقی مرغداری‌ها نیز به دلیل عدم جوجه ریزی باطل شد.رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: به منظور تنظیم بازار و تامین میوه مورد نیاز مردم در تعطیلات نوروز سال آینده، دو هزار تن انواع میوه در این استان ذخیره سازی شده است.

بیرانوند خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات استاندار لرستان بر تامین مایحتاج ضروری مردم و در راستای اجرای موفق بسته نان در استان، ۴۸۶ مورد بازدید از واحدهای نانوایی استان انجام شده که در این راستا ۵۰ واحد نانوایی متخلف پلمب و پروانه پنج واحد نیز ابطال شده است.

لازم به ذکر است، تاکنون ۱۶ جلسه تنظیم بازار با حضور استاندار و ۲۰ جلسه نیز با حضور معاون برنامه ریزی استانداری لرستان برگزار شده که این آمار با توجه به استان‌های دیگر بی نظیر است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=16684

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جلسه بی نتیجه چه سودی داره که از نظر جلسه بینظر شدیم .نمیشه از نظر توزیع برنج ازنظر مسئولین درجه ۱ رتبه اول رابگیریم نه از نظر جلسه جناب بیرانوند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.