تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
10

علی محمد سوری لکی: نباید چهره های صدیق و رنجدیده ی نظام رابه گوشه زمین بازی راند

  • کد خبر : 16685
  • 18 دی 1391 - 20:13

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ برای شهرستان کوهدشت می توان جغرافیای سیاسی مستقلی با فراوانی تکثر درآن لحاظ نمود و تعدد چهره های سیاسی وتاثیرگذار آن درسطح استان وکشورمهمترین شاهد مثال است.علی محمد سوری لکی متولد۱۳۳۲کوهدشت وازفرماندهان ارشد نظامی گذشته با کوله باری ازتجربه و طی یکدوره نمایندگی در دوره سوم مجلس شورای […]

Untitled-1 copy

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ برای شهرستان کوهدشت می توان جغرافیای سیاسی مستقلی با فراوانی تکثر درآن لحاظ نمود و تعدد چهره های سیاسی وتاثیرگذار آن درسطح استان وکشورمهمترین شاهد مثال است.علی محمد سوری لکی متولد۱۳۳۲کوهدشت وازفرماندهان ارشد نظامی گذشته با کوله باری ازتجربه و طی یکدوره نمایندگی در دوره سوم مجلس شورای اسلامی یکی ازاین نیروها تلقی می شود.

 بیان لر: سوری همچنان خود را مطیع اوامرولایت فقیه وکهنه سرباز معظم له می داند وشایداین مهمترین وجه تمایزش با سایر همفکران سیاسی اش باشد. وی طی مصاحبه ای گفت: رمز و رازموفقیت وتوسعه لرستان تجمع همه نخبگان وبالابردن سطح مشارکت پذیریشان درراه تعالی همه جانبه لرستان می باشد واگرمحورفعالیتها خدا ومعرفت دینی باشدآنگاه درسطوح مختلف شاهدجهش وپیشرفت خواهیم بود. فرمانده اسبق سپاه پاسداران لرستان درپاسخ به وضعیت سیاسی منطقه گفت: نگاه امروزجهان اسلام وخصوصا شیعیان منطقه به ایران است وجمهوری اسلامی مهمترین پشتیبان معنوی جریانات ارزشی واسلامی منطقه است.هرچندبرخی تندرویها وگریزازمرکزهای چهره های درون نظام وجهه ما را دراین موضوع تحت شعاع قرارداده است اما هنوزهم درکشورهای مختلف منطقه وجهان نگاه ها به سمت جمهوری اسلامی می باشد. نماینده دوره سوم مجلس شورای اسلامی بااشاره به حوادث پس ازانتخابات سال۸۸ گفت: هیچگاه ازمحوررهبری ولایت فقیه نبایدخارج شدمگرتاکیدامام همین نبود؟مگرامام(ره) نفرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشیدتا به این مملکت آسیبی نرسد؟چرابرخی دوستان خودرا بی توجه به این رهنمود سازنده امام کرده اند؟وجودرهبری اتمام حجت بایدباشد ومطمئنم اگرحضرت امام درقیدحیات بودند برخوردی تندتراز برخورد امروزه نظام با برخی افراد صورت می گرفت. عضوهیات مدیره مدکو افزود: برای ما حفظ نظام ازاوجب واجبات است واشخاص وچهره ها تا آنجا که درخدمت نظام وتحکیم پایه های حکومتی که برخون شهیدان استواراست باشند محترمند. سوری لکی با اشاره به فضای موجود وصف بندی های سیاسی برای انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: فرصتهائی که با حضوربرخی نیروها دردستگاه اجرائی برای کشورازدست رفت را نباید فراموش نمود شاید بی تدبیری جناح های سیاسی و چهره های موجهه جریانات موجود درون نظام موجب این نگرانی های امروزامثال بنده شده باشنداما معتقدم همان گونه که با درایت وتدبیر رهبر فرزانه انقلاب کشتی انقلاب در دریای مواج حوادث دیروز هدایت شد، فردای این کشورنیز بدون تردید با هیبت خواهد بود. سوری لکی درپایان گفت: نبایدچهره های صدیق ورنجدیده درون نظام رابه گوشه زمین بازی راند وآنگاه انتظار داشته باشیم که میراث داراین بیان امام باشیم که می فرماید:نگذارید انقلاب به دست نااهلان ونامحرمان بیفتد.این ایراد برهمگان وارداست که کمی ازاین مفاهیم فاصله گرفته ایم وباید به راه راستین امام درسایه رهنمودهای فرماندهی کل قوا برگشت. 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=16685

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 36در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۳۳
  1. حاج آقا باور بفرمایید فقط به خاطر رای دادن به شما در انتخابات دور قبل هنوز به چشم نا محرم به ما می نگرند .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. دیرآمدی ای نگار سرمست!!!!!!!!!!!

  3. باز که سر و کله ت پیدا شد جناب سوری!!! باور کنید آدم با دیدن شماها همیشه شرمنده ی مفاهیمی نظیر هوش و درایت و منطق و … میشه. اگه فکر می کنی نخبه هستی و به دنبال نخبه هایی مث خودت می گردی برا نوعی اجماع و اتفاق، بدون که تعریف نخبگی عوض شده و ۹۰ درصد مردم دهکوره هایی مث کوهدشت قوه ی تمییز و تشخیصشون از تو و امثال تو بالاتره… گذشت اون دورانی که یه مشت آدم نان به نرخ روز خور برا رسیدن به مطامع شون با نام شما به میدان می اومدن و از گرده ی مردم بیچاره سواری میگرفتن. محض رضای خدا برو و رو همون کرسی گرم و نرم صدارت و ریاستت لم بده و این مردم تا خرخره گرسنه رو به حال خودشون واگذار.

    • همشهری گرامی ! من درهیچ دوره ای به آقای سوری رای نداده وطرفدارایشان وجناح متبوعشان نبوده ام و نیز شایداصلا مرا نشناسند وازایشان نیز هیچ توقعی نداشته و ندارم. اکنون نیز نمیدانم کجاهستند وچه کارمی کنند “ولی خداییش شایسته نبوده ونیست که یک (همشهری) مسلمان بااین لحن وادبیات درباره حاج علی محمدسوری قضاوت کند واین گونه نظربدهد” هرچند که ممکن است جنابعالی از حاکمیت دوران سوری وهمفکرانش ویا حاکمیت امروز ویا هردو ناراضی و ناراحت باشیددرهرصورت امیدواریم خداوند به همه ما کمک کند که هیچوقت ازجاده انصاف خارج نشویم.

      • با سلام خدمت آقای ع/خدایگان
        ممکنه حق با شما باشه و من توان درک حاج علی محمد سوری رو نداشته باشم. ممنون از بیدارباش شما!

  4. چه پیر شدی جونمرد
    علی محمد از کجا شرو کنم؟؟
    از دوم ابتداییم که واسه اولین بار کاندیدا شدی و بعد از اون رای گیری دو روز مدرسه نرفتم؟!
    یا اول راهنمایی که بخاطر حرف یکی از دوستام که رفتم رو یه نیمکت و خیلی آروم اشک ریختم!(انتخابات بو داری بود)!
    دوم دبیرستان شدم،دیگه شک نداشتم میبری!
    اما از اون ور رقیب میگفت منو از بالا میخوان،من زنمم بم رای نده،میرم بهارستان!حقم داشت!رفت مجلس،نابرده رنج،گنج میسر نمیشود،ولی حاج آقای ما شد!!!
    تو سخنرانی آخرت این تو بودی که به مردم کوهدشت گفتی که من نه به اصلاح طلب کار دارم و نه به اصولگرا،من خدمت به مردم واسم مهمه،گفتی من رای دزدی نمیخوام،کسی واسه من دزدی نکنه،اما حیف مردم عمق حرفاتو درک نکردن!
    تو زلال بودی،پاک پاک
    اما غافل از دسیسه رقیب!
    حاجی زلال بودن تو به درد کوهدشت نمیخوره،تو کوهدشت باید گرگ در لباس گوسفند باشی
    بای مثل بوقلمون ۷رنگ باشی،ولی تو صادقی
    “”صداقت به درد کوهدشت نمیخوره””

  5. سوری جان خوش آمدی کجایی که خیلی دیر امدی سه دوره همراهت بودیم امادریغ از یک سرکشی واحوالپرسی از شهر ودیار وهمراه.

  6. ما که از جنابعالی ضربه زیادی خوردیم رفتی پی کارت ؟

  7. باز آمدی زخم ما را تازه کردی، آقای پایتخت نشین.

  8. تو را خدا ما را به حال خود واگذار، آقای سوری شما سر اصلاح طلبان را زیر آب کردی و خفه اشان نمودی.

    • سوری لکی جان همین امثال شماها باپشت خالی کردن ایشون باعث بدبختی ایشون وخودتون شدین…

  9. بیان دیدگاه قبلی منظور اصلاح طلبان شهرستان کوهدشت می باشد. و شاید هم در استان و کشور بی تأثیر نبوده

  10. سلام واقعا پاکی اما همه چیز پاکی نیست! واقعادرستی اما همه چیز که درستی نیست ! انشاالله تونجف وکربلا برامون دعا کن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. باسلام به سوری عزیز ودوستان کوهدشتی
    بعضی انتقادات بجاست ولی فکرکنم سوری رادرحد منجی عالم بشریت درکوهدشت دیده اید که خطا همین جاست.سوری عنصری دلسوزودوستدارنظام وشهرش است همین وبس وشایددراین ایام هیچ فردی به غیرازسوری هم نتواندکاری که منو شما می خواهیم انجام دهد.خانه رابایدازپایه ساخت وکوهدشت نیازبه عزم همگانی وعمومی داردهیچ کس کامل وتمام نیست وسوری هم ازاین اصل مستثنی نخواهدبود.

  12. با سلام خدمت همشهریان عزیز
    من از غربت این کامنت برای سایت میرملاس می فرستم.
    آقای سوری مردی شریف و عزیزه و خیلی هم انسان پاک.
    بنده مشکلات شهر اونقد بزرگ می بینم که هیچ کسی نمی تونه اونو حل کنه الا خدا.
    مشکل کوهدشت فرهنگ غلط و ریاه ای که نامردان اون را در این شهر رواج دادن کسانی که نان به نرخ روز می خورن. کسانی که به خاطر حزب و جناح خودت پا بر روی حق مردان بدبخت و فلک زده شهر می زارن.
    کسانی که با سیاسی کاری هایشان مردم کوهدشت فلج کردن، کسانی که به یه دانش آموز ابتدائی این فرهنگ غالب کردن که اگه می خواهی در کوهدشت زندگی کنی باید بری سراغ سیاست.
    اما از همه اینها بگذریم
    تنها راه نجات کوهدشت اینه که کسانی که نخبه اند یا واقعا باسوادن یا دلسوز شهر هستن را به هر نحوی به شهر برگردانییم که امکانش خیلی کمه و بهتر اینه کاری کنیم که همینایی که هستن هم نرن.
    با ارزوی کوهدشتی سرافراز.
    بدرود

    • آقای دکتر علی سوری لکی مابه جنابعالی به عنوان یکی از نخبگان فرهیخته ی این شهر افتخار میکنیم وامیدواریم بعد از اتمام تحصیلاتتان درتورنتو به این شهر برگردیدو بانبوغ و استعداد خودتون بتونید گره ای از مشکلات این شهر باز کنید…

  13. این نوشته بیشتر شبیه یک توبه نامه است.

  14. خداوکیلی من هرگز به سوری رأی نداده ام ولی ایشان را آدمی پاک و صادق می دانم، بیایید در نوشتارتان انصاف را رعایت کنید.

  15. با سلام موضع ولایت مداری حضرت عالی جای تقدیر دارد لذا از شما با این همه سوابق وخدمت این موضوع انتظار میرفت

  16. بد شانسی اقای سوری این بود که در عصری برا نمایندی کاندید شد که رقیبی مردم دار ب اسم حاج علی امامی راد رو داشت‏!‏

    • آقای ناشناس همین آقای مردم دار باداشتن اسبانسرای ویژه ای مثل کمیته امداد تونست رای بیاره……
      اشتباه فاحش آقای سوری این بود که فکر میکرد همه مثل خودش پاکن.اشتباش این بود که مثل بقیه نون به نرخ روز خور نبود.اشتباش این که فکرمیکرد مردم کوهدشت باهاش روراستن ولی نمی دونست که از پشت خنجر میزنن…امین سوری راست میگه صداقت به درد مردم کوهدشت نمیخوره…

  17. عجبا!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • آقا ی سعیدکلسرخی این همه علامت سئوال وعلامت تعجب رو واسه چی گذاشتی؟ مگه بیکاری؟

  18. مردم کوهدشت لیاقت آقای سوری رو ندارند ….

  19. فک نمیکنید اینا همه شعر باشه؟ من پیشنهاد میدم پاتونو از سیاست بیرون بکشید.به ماچه……….

  20. تعجب نمیکنیم از این که افرادی مثل حاج سوری مورد هجمه قرار بگیرند،انصاف داشته باشید.
    ۱-حاج سوری در دوران تحصیل نخبه بوده اند افراد واسناد شاهد این ادعا هستند.
    ۲-چرا دلاور مردی های دوران ستم شاهی ودوران دفاع مقدس را از یاد برده اید آیا جز کسانی که آگاه،دلسوز و از خود گذشته باشند می توانند وارد خطر شوند.
    ۳-برعکس نظر بعضی عزیزان آقای سوری در طی مراحل ترقییش نه تنها از کت وکول کسی بالا نرفته بلکه باعث وبانی پیشرفت بعضی دوستان مشهور شهرمان هم بوده!
    ۴-درپاکی ایشان شک نداشته باشید دوستان ومخالفان منصف هم شاهد بر این ادعا هستند.
    ۵ -مواضع حاج سوری در وطول زمان های گذشته شفاف و مشخص بوده وهست هیچ موقع رنگ عوض نکرده اصلاح طلبی معتدل که به اصول اعتقادی اسلام پای بند است شاید برمذاق بعضی ها خوش نیاید.
    و…

  21. سوری لکی باید افتخارش این باشه زادگاه دکترعلی سوری لکی ودکترمنوچهره نه چیزه دیگه

    • دوست عزیزم؛
      اقای دکتر سوری ازدوستان خوب بنده هستن اما باید توجه داشت ک حاج سوری بهترین دوران عمر و نبوغ خودشون رو صرف دفاع از آینده امثال من وشماو دکترعلی و منوچهرو…کردن. ای کاش زمان ب عقب برگردد

  22. با سلام به نظر من باید هر شهری به یک بلوغ سیاسی اجتماعی و مطالبه گری درون مردم جامعه برسه اما متاسفانه در شهر پیرسالار کوهدشت جایی برای این رشد وجود نداشته. این افراد هستند که ایده ها را میپرورانند نه اشخاص. ما الان بزرگترین مشکلمون فقر و بیکاریه که کشاورزی تجارت ترانزیت امکانات وغیره شاملش میشن بیاید واسه یکبارم که شده دلامونو به هم نزدیک کنیم باندو حزب و جناح خوبه ولی چرا هر حزبی که برنده شد برای اتحاد و توسعه تمام مردم تلاش نکنه ای جوونای کوهدشتی من درد همتونو میدونم توروخدا بیاید مطالباتتون یکی بشه توروخدا بزارید بهمون احترام بزارن به رایمون به خواسته هامون بیاید این حرف که عوام فریبی و دروغ دیگه کافیه را به کرسی بنشونیم . بخدا اگه ما کوهدشتیها متحد باشیم هر حزبی بخواد رای بیاره مجبوره به خواسته هامون احترام بگذاره. به امید روزی که ملت روندها را تبیین سازند.

  23. هرکه سوری رابشناسد عاشق رفتار ایشان میشود وقتی بست سال داشتند یکی ازفرماندهان ارشد سپاه بودندکه ازتصمیم گیرندگان اصلی عملیاتی چون بیت للمقدس بودند

  24. باسلام خدمت اقای سوری من به شما افتخار میکنم که زادگاهمان یکیه ولی متاسفانه شما هیچ کاری واسه مردم روستایمان انجام ندادید حتی در حد یه غریبه !فقط واسه خودتون واطرافیانتان کار کردید که جای تاسف دارد وما چوب شما خیلی خوردیم خیلی اذیت شدیم اینکه فقط زمان انتخابات بیایی شایسته شما نیست وزادگاه ومردمش را فراموش کنی جوانان روستایمان علیرغم شایستگها یشان اکثرا بیکار واز روستاههای اطراف عقب افتادن چراکه به اسم شما همگی سوختند وسوختیم هیچ جا راهشان نمیدن علیرغم شایستگی ها وعلاقه خدمت برای زادگاه خود به ناچاربه شهرهای دیگری (تهران)مهاجرت کنیم غریبانه زندگی کنیم وارزش های خودمون رو نشان بدیم (((با اینکه همه جای ایران سرای ما است)))ما ازتون رضایت نداریم ……..مرادسوری از تهران

  25. علیمحمد سوری لکی و علی عنایت با بیتفاوتی اجازه دادند پالایشگاه و پتروشیمی لرستان سر از اراک و شازند درآورد

  26. سلام زمانی که حاج علیمحمد فرمانده سپاه خرم آباد بود با او آشناه شدم سپس زمانیکه اولین فرمانده گردان ابوالفضل بود با او کار کردم در عملیات خرمشهر ۵ تیر خورد بطوری افتاد توی چاله ای ما امید یک در صد نداشتیم زنده بماند پس از تلاشهای زیاد زنده موند شد چهل کیلو از نظر خصلت با توجه به شناخت از خانواده همسرش موسوی بسیار انسان فرهیخته ای میباشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.