- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

انتقاد سرپرست گهر از صداوسیمای لرستان: برای پخش هر بازی ۵۰ میلیون از ما می‎گیرند

17370t [1]
انتقاد سرپرست گهر از صداوسیمای لرستان

برای پخش هر بازی ۵۰ میلیون از ما می‎گیرند
در خبرگزاری ایسنا منطقه لرستان پذیرای سرپرست تیم فوتبال گهر دورود بودیم که از صداوسیمای مرکز لرستان به شدت انتقاد کرد.

به گزارش میرملاس نیوز و به نقل از ایسنا، محمد یاراحمدی با ابراز گلایه از صداوسیما تصریح کرد: برای هر بازی خانگی گهر که به صورت زنده پخش می‎شود، باید ۵۰ میلیون ریال به صدا و سیمای مرکز استان پرداخت کنیم و من در تعجبم چرا با وجود توان کم مالی تیم، آن‎ها از ما پول می‎گیرند!

وی تأکید کرد: این دور از انصاف است و به جای این‎که حمایت شویم، جریمه می‎شویم! پرداخت این مقدار پول برای کادر مدیریتی باشگاه مشکل است اما برای این‎که علاقه‎مندان گهر در استان بتوانند بازی‎ها را مستقیم تماشا کنند این پول پرداخت می‎شود.

یارآحمدی با اشاره به این‎که در سایر استان‎ها نهایت همکاری را با تیم‎های لیگ برتری دارند، خاطرنشان کرد: من از سرپرست چند تیم لیگ برتری سوال کرده‎ام که آیا صدا و سیمای مرکز استان‎تان از شما پول می‎گیرد که آن‎ها گفتند نه، فقط از تیم‎های لیگ یکی برای پخش مستقیم بازی‎هایشان پول می‎گیرند.

سرپرست گهر با بیان این‎که پخش مستقیم امتیاز مثبتی برای شبکه است، عنوان کرد: صداوسیما باید به تیم‎های لیگ برتری حق پخش دهد اما در استان ما این قضیه برعکس است. پخش مستقیم بازی‎ها باعث پربیننده شدن شبکه استانی تلویزیون می‎شود و در سراسر کشور هم بینندگان بازی را تماشا می‎کنند.

وی با بیان این‎که باید ۵۰۰ میلیون ریال برای بازی‎های دور برگشت به صداوسیما بدهیم، یادآور شد: با این مبلغ هزینه دیدارهایی که میهمان هستیم تامین می‎شود اما متاسفانه از طرف صداوسیما حمایت نمی‎شویم.

یاراحمدی در پایان گفت: چون تیم مشکل مالی دارد انتظار داریم صداوسیما این پول را نگیرد تا برای امور دیگر هزینه شود.