تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
7

۴۰۰ برنامه همزمان با دهه فجر در کوهدشت برگزار می شود

  • کد خبر : 167
  • 06 بهمن 1390 - 15:43

معاون فرماندار شهرستان کوهدشت از برگزاری ۴۰۰ برنامه همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد. وی با اشاره به در نظر گرفتن برنامه های متنوع در سطح شهر و روستاهای کوهدشت برای دهه فجر، بیان داشت: در این راستا جشن بزرگ انقلاب در ۵ مرکز دهستان در ۵ بخش …


۴۰۰ برنامه همزمان با دهه فجر در کوهدشت برگزار می شود

معاون فرماندار شهرستان کوهدشت از برگزاری ۴۰۰ برنامه همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

نریمان نادری در گفتگو با مهر اظهار داشت: تاکنون دو جلسه ستاد برگزاری برنامه های دهه فجر در شهرستان کوهدشت برگزار شده است.

وی با اشاره به در نظر گرفتن برنامه های متنوع در سطح شهر و روستاهای کوهدشت برای دهه فجر، بیان داشت: در این راستا جشن بزرگ انقلاب در ۵ مرکز دهستان در ۵ بخش کوهدشت برگزار می شود.

معاون فرماندار شهرستان کوهدشت ادامه داد: در برنامه های این دهه به دنبال اطلاع رسانی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت در ابعاد مختلف هستیم.

نادری یادآور شد: در مجموع همزمان با دهه مبارک فجر بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی در کوهدشت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه های در نظر گرفته شده برای افتتاح در این دهه نیز عنوان کرد: در دهه فجر ۵۶ پروژه در بخشهای مختلف عمرانی، کشاورزی، آموزشی و ورزشی به بهره برداری خواهد رسید.

معاون فرماندار شهرستان کوهدشت همچنین با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای نظام در دهه مبارک فجر، خواستار مشارکت ویژه رسانه در پوشش برنامه های این دهه شد.

نادری سه رکن هر انقلاب را ایدئولوژی، مردم و رهبری خواند و گفت: الهی بودن ایدئولوژی انقلاب اسلامی، مدیریت و طراحی انقلاب بر پایه مکتب اسلام از سوی معمار کبیر انقلاب و حضور پرشور و باشکوه مردم وجه تمایز انقلاب اسلامی با انقلاب های سایر ملل دنیا بوده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=167

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.