- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

استاندار لرستان: سرمایه گذاری ۷۵۰۰ میلیارد ریالی برای اجرای طرح پتروشیمی لرستان

13

 

استاندار لرستان گفت: پروژه پتروشیمی لرستان یکی از طرح های زیرساختی و بنیادین در مسیر رشد ، توسعه و شکوفایی اقتصادی این استان است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ دکتر حبیب الله دهمرده در بازدید از پروژه مجتمع پتروشیمی لرستان افزود: برهمین اساس و با توجه به عنایت ویژه دولت خدمتگزار ، اقدامات و تلاش های گسترده ای برای اجرا و بهره برداری از این پروژه عمرانی انجام شده است.

وی اظهار کرد: این پروژه عمرانی با توجه به اهمیت و اثرگذاری که در حوزه زیرساخت ها و رشد و توسعه استان دارد در ردیف طرح های مهر ماندگار قرار گرفته است.
استاندار لرستان افزود: این اقدام موجب تسهیل و تسریع در روند اجرای طرح و بهره برداری به موقع از پروژه با استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود خواهد شد.

دکتر دهمرده گفت: پروژه پتروشیمی لرستان نقش و اثرگذاری ویژه ای در عرصه صنعت و تولید استان لرستان دارد و بهره برداری از این پروژه زمینه رشد و توسعه استان و شکوفایی اقتصادی منطقه را فراهم خواهد کرد.

به گفته وی، برای اجرای مجتمع پتروشیمی لرستان حدود هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و به طور یقین این طرح در زمان بهره برداری زمینه ساز تحولی اساسی در استان خواهد شد.