- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

نماینده ی بروجرد در نطق میان دستور: مردم لرستان مردمی هستند که ده ها هزار جوان آماده به کار و چشم به راه دارند

27513_orig

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه پس از تشکیل حکومت اسلامی، تحقق عملی عدالت، اولویت دارد، گفت: تمام امکانات و فرصت ها باید به گونه ای میان آحاد جامعه تقسیم شود که زمینه ایجاد فساد، فقر و تبعیض از ابتدا به وجود نیاید.

به نقل از تابناک، بهرام بیرانوند در نشست علنی سه شنبه ۱۹ دی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: مردم استان لرستان چشم به راه مواهب نظام در بخش های مختلف هستند و مردمی هستند که ده ها هزار جوان آماده به کار و چشم به راه دارند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: پس از تشکیل حکومت آنچه اولویت دارد، اجرای عملی عدالت است. به گونه‌ای که تمام فرصت‌ها و امکانات بر طبق شریعت بین آحاد جامعه به گونه‌ای تقسیم شود که زمینه ایجاد فقر، فساد و تبعیض از ابتدا به وجود نیاید.

وی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل این چنین جهت و رویکردی است. این نظام مقدس که حاصل آرزوی همه اولیا و اوصیا است در فضایی شکل گرفت که حاکمیت مطلق با دنیای سرمایه‌داری و کمونیسم بود که به عنوان دو لبه یک قیچی؛ سعادت واقعی دنیا و آخرت ابنای بشر را هدف قرار داده بودند و مسیر انسان را به بیراهه‌ای سوق داده بودند که نتیجه‌ای جز اضطراب و سرگشتگی نداشت.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اظهار داشت: به محض شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی که حاصل تراکم صدها سال عزم، اراده، ایثار و تلاش بندگان مخلص خدا بود، دنیای کفر از تمام توان خود برای سرکوب این حرکت بهره گرفت. اما ایثارگری مردم و ولایت پذیری آنها و باز خلق نوع جدیدی از رابطه بین مردم و ولایت، دشمن را ناکام گذاشت.

بیرانوند افزود: دشمنان قسم خورده و متولی جبهه باطل از تمام امکانات و ابداعات علیه ملت ایران بهره بردند و هر روز و در طول ۳۴ سال انواع پروژه‌ها را از قبیل تجزیه کشور، جنگ تحمیلی، محاصره اقتصادی، شبیخون فرهنگی و براندازی نرم و.. به کار گرفتند و هیچ وقت از سطح دشمنی آنها با این ملت مسلمان که جز پیاده کردن شاخصه‌های هویت جامعه دینی هدفی ندارد، کاسته نشد.

نماینده مردم بروجرد اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی علمی را برافراشت که علاوه بر مسلمانان، الهام بخش مستضعفان عالم است و دشمنان با این کارکرد نظام دینی مشکل جدی تجربه ۳۴ سال نشان می‌دهد تمام دشمنان علی رغم اختلافات فاحش در تقسیم ثروت عالم در یک نقطه متفق‌القول و متفق‌العمل اند و آن هم دشمنی با این شجره طیبه است. زیرا که می‌دانند ادامه حیات نظام به معنی نفی سلطه فرعون‌ها در تمام دوران‌هاست.

وی افزود: چقدر بی‌بصیرتی است که صحنه عالم را که محل منازعه دائمی باطل علیه حق است، کسانی نبینند و امکانات کشورهای اسلامی را در خدمت اهداف آمریکا و اذنابش قرار دهند و یا اینکه در داخل عده‌ای به هر بهانه مثل فتنه ۸۸ به عنوان پیاده نظام دشمن وارد معرکه شده و تلاش کنند تا صف واحد ملت را بشکنند. ما فقط تاسف کسانی را می‌خوریم که روزی در کنار ما بودند و امروز شکار فریب دشمن شدند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: ملت رشید ایران به واسطه نقش بی‌بدیل هدایتگر و تربیتی ولی امر مسلمین پذیرش دخالت حداکثری دین در اداره امور جامعه و نقش واقعی مردم در اداره جامعه همواره در تمامی ابعاد خود را با دیده بان اصلی انقلاب هماهنگ کرده و کارکرد رابطه رهبری و جامعه را قوام می‌بخشد و یقینا مسئولان نظام هم این گونه‌اند.

بیرانوند با اشاره به نامگذاری دهه چهارم انقلاب به نام عدالت و پیشرفت  خاطرنشان کرد: این نامگذاری هم به خاطر نیاز درونی نظام است که می‌بایست در این مرحله از عمر نظام بتوانیم ایرانی پیشرفته و جامعه‌ای مرفه را در سایه عدالت به جهانیان معرفی کنیم و هم پاسخی است مناسب به هجمه هوشمند اقتصادی دشمن که موجودیت این ملت را نشانه رفته است.

نماینده مردم بروجرد ادامه داد: آنچه در سنوات قبل و امروز الگوی اداره کشور در سطوح مختلف بوده برنامه‌های توسعه‌ای است که در نهایت برای تحقق شاخصه‌های سایر جوامع است. شاخصه‌هایی که به فرض تحقق هم چیزی جز دوری از عدالت، پذیرفتن جامعه طبقاتی، دوری از معنویت، تخریب خانواده و غیره را به دنبال ندارد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تصریح کرد: بر اساس ماده یک برنامه پنجساله پنجم توسعه، دولت و سایر قوا ملزم به تدوین الگویی می‌شوند که مستلزم رشد و بالندگی انسان‌ها بر مدار حق و عدالت و تحقق شاخصه‌های عدالت اجتماعی و اقتصادی باشد. این الگو می‌بایست مبنای تهیه برنامه‌های بعدی باشد.