تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

آیت‎الله‎زاده: برای پخش بازی‎های خانگی از ما پول می‎گیرند

  • کد خبر : 16775
  • 19 دی 1391 - 18:26

با رد اظهارات مدیرکل صداوسیما لرستان؛ آیت‎الله‎زاده: برای پخش بازی‎های خانگی از ما پول می‎گیرند در صحبتی که با مدیرعامل گهر دورود داشتیم اظهارات مدیرکل صداوسیما مرکز لرستان مبنی بر این‎که برای پخش بازی‎های خانگی گهر پول نمی‎گیریم را رد کرد. رضا آیت‎الله‎زاده در گفت‎وگو با میرملاس نیوز، با اشاره به صحبت‎های کمری که گفته […]

13910929000304_PhotoA
با رد اظهارات مدیرکل صداوسیما لرستان؛

آیت‎الله‎زاده: برای پخش بازی‎های خانگی از ما پول می‎گیرند
در صحبتی که با مدیرعامل گهر دورود داشتیم اظهارات مدیرکل صداوسیما مرکز لرستان مبنی بر این‎که برای پخش بازی‎های خانگی گهر پول نمی‎گیریم را رد کرد.

رضا آیت‎الله‎زاده در گفت‎وگو با میرملاس نیوز، با اشاره به صحبت‎های کمری که گفته به هیچ وجه برای پخش مستقیم بازی‎های خانگی گهر پول نمی‎گیریم، گفت: تاکنون ۲ بازی در دورود برگزار کرده‎ایم؛ با استقلال در جام حذفی و با راه‎آهن در لیگ برتر که برای پخش مستقیم این بازی‎ها ۱۰ میلیون تومان به صداوسیمای مرکز لرستان پول داده‎ایم.

مدیرکل صداوسیما لرستان اظهار داشته که برای بازی‎هایی که گهر مهمان است پول می‎گیرند اما مدیرعامل گهر خاطرنشان کرد: در دیدارهایی که میزبان نیستیم و پخش مستقیم شده، به صداوسیمای لرستان پولی پرداخت نکرده‎ایم.

وی تأکید کرد: در همه جای دنیا شبکه‎های تلویزیونی به تیم‎ها حق پخش می‎دهند اما در اینجا تیم‎ها به شبکه‎های تلویزیونی حق پخش می‎دهند؛ چون شبکه‎ها را پربیننده می‎کند!

آیت‎الله‎زاده با بیان این‎که صداوسیمای مرکز لرستان در این مدت یار و یاور گهر بوده، عنوان کرد: اگر این پول را از ما نگیرند خیلی به نفع تیم است و انتظار داریم در این خصوص بیشتر همکاری کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=16775

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. متاسفانه بنده اطلاعات موثقی دارم که صدا وسیمای لرستان برای پخش برخی گزارشهای خبری از مدیران ادارات مبالغی را دریافت نموده است بهتر است آقای کمری کمی حواسشان را بویژه در شهرستانها جمع نموده وهمکارانشان را کنترل نمایند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.