- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

آیت‎الله‎زاده: برای پخش بازی‎های خانگی از ما پول می‎گیرند

13910929000304_PhotoA [1]
با رد اظهارات مدیرکل صداوسیما لرستان؛

آیت‎الله‎زاده: برای پخش بازی‎های خانگی از ما پول می‎گیرند
در صحبتی که با مدیرعامل گهر دورود داشتیم اظهارات مدیرکل صداوسیما مرکز لرستان مبنی بر این‎که برای پخش بازی‎های خانگی گهر پول نمی‎گیریم را رد کرد.

رضا آیت‎الله‎زاده در گفت‎وگو با میرملاس نیوز، با اشاره به صحبت‎های کمری که گفته به هیچ وجه برای پخش مستقیم بازی‎های خانگی گهر پول نمی‎گیریم، گفت: تاکنون ۲ بازی در دورود برگزار کرده‎ایم؛ با استقلال در جام حذفی و با راه‎آهن در لیگ برتر که برای پخش مستقیم این بازی‎ها ۱۰ میلیون تومان به صداوسیمای مرکز لرستان پول داده‎ایم.

مدیرکل صداوسیما لرستان اظهار داشته که برای بازی‎هایی که گهر مهمان است پول می‎گیرند اما مدیرعامل گهر خاطرنشان کرد: در دیدارهایی که میزبان نیستیم و پخش مستقیم شده، به صداوسیمای لرستان پولی پرداخت نکرده‎ایم.

وی تأکید کرد: در همه جای دنیا شبکه‎های تلویزیونی به تیم‎ها حق پخش می‎دهند اما در اینجا تیم‎ها به شبکه‎های تلویزیونی حق پخش می‎دهند؛ چون شبکه‎ها را پربیننده می‎کند!

آیت‎الله‎زاده با بیان این‎که صداوسیمای مرکز لرستان در این مدت یار و یاور گهر بوده، عنوان کرد: اگر این پول را از ما نگیرند خیلی به نفع تیم است و انتظار داریم در این خصوص بیشتر همکاری کنند.