- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

میرملاس یکساله شد / نظر خواهی از مخاطبان

Untitled-1-copy2

 

روز بیستم دی ماه سال ۱۳۹۰ میرملاس متولد و پا در عرصه دنیای بی کران اینترنت و رسانه های جمعی نهاد و به عنوان نهال دانایی گستر در فضای مجازی این استان کاشته شد .

حدود یک سال زمان احتیاج بود تا با شیوه آزمون و خطا و بررسی کمبودها و کاستی های موجود در عرصه اطلاع رسانی و با چاشنی مقولات مهم و تاثیر گذاری مانند هنر و ادبیات ، کار خود را آغاز نماییم.

در یک سال گذشته مشکلات بیشماری از جمله مسائل مالی، نامهربانی ها ، تهمت ها و سنگ اندازی های دشمنان دوست نما را پشت سر نهادیم و چون از روز اول تنها با اتکا به خداوند متعال کار خود را آغاز کرده و آمده بودیم که ثابت کنیم می شود بدون بودجه های دولتی و وابسته بودن به جناح های سیاسی، “بود، کار کرد و ماند”، به راه خود ادامه دادیم.
در این یک سال، تنها دلخوشی و دلگرمی ما، همراهی و همدلی شما مخاطبان بی شمار و دوستان عزیز بود که میرملاس را با حضورهای روزانه ی خود به پرمخاطب ترین تارنمای استان لرستان تبدیل و به هم استانی هایمان معرفی نمودید. در این مدت، نظرها، پیشنهادها و انتقادهایتان را با گوش و چشم جان شنیدیم و خواندیم و سعی مان بر این بوده و هست که کمی و کاستی ها را بر طرف و خواسته های به حقتان را محقق نماییم. خطاها و اشتباهاتمان را به بزرگواری خود ببخشید و همچنان ما را از لطف و دوستی خود بی نصیب نگذارید.

در این مدت با قلم  شیوای نویسندگان و تلاش دبیران سرویس های چندگانه  ، میرملاس توانسته است در میان مخاطبان جایگاه مناسبی را پیدا کند ، بنده از تمام کسانی که به هر نحوی در این مسیر نقشی داشته اند سپاسگزارم و امیدوارم میرملاس بزودی افتخاری برای جامعه ی مطبوعات  لرستان در میان رسانه های مجازی کشور باشد .

اکنون و در این قسمت، از همه ی شما همراهان و مخاطبان گرامی تقاضامندیم که در این نظرخواهی(که نتیجه آن برای ما و ادامه فعالیتمان بسیار مهم است) شرکت نمایید و نظر خود را در رابطه با یک سال فعالیت میرملاس بیان نمایید.

۱ – نظرتان در رابطه با کار و فعالیت میرملاس در یک سال گذشته چیست ؟
۲ – کمی و کاستی هایمان را در چه بخش هایی می بینید ؟
۳ – پیشنهادهایتان برای بهتر شدن وضعیت سرویس های چندگانه چیست و عملکرد کدام یک از آنها مناسب تر بوده است؟

۴ –  جای چه بخش یا بخش هایی را درمیرملاس خالی می بینید ؟
انتقادهایتان را با صراحت بگویید و ما را از نظرات سازنده ی خود بهره مند نمایید.

 

با تشکر و احترام فراوان
امین آزادبخت / مدیر مسئول میرملاس نیوز
۲۰ دی ماه ۹۱