تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان به طرح توسعه محورهای لرستان

  • کد خبر : 16793
  • 20 دی 1391 - 8:22

  مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: ۱۵ میلیارد تومان به طرح توسعه و چهارخطه کردن محورهای لرستان اختصاص یافت. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس؛ شهرام ملکی عصر دیروز در نشست بررسی طرح‌های راهسازی لرستان در خرم‌آباد، گفت: طرح توسعه، بهسازی و چهارخطه کردن ۲۱۱ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان لرستان […]

565

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: ۱۵ میلیارد تومان به طرح توسعه و چهارخطه کردن محورهای لرستان اختصاص یافت.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس؛ شهرام ملکی عصر دیروز در نشست بررسی طرح‌های راهسازی لرستان در خرم‌آباد، گفت: طرح توسعه، بهسازی و چهارخطه کردن ۲۱۱ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان لرستان در حال اجراست.

وی افزود: این طرح‌های عمرانی در مجموع با میانگین ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجرا هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: تعریض، بهسازی و تبدیل راه‌های اصلی به چهار خطه با هدف کاهش تعداد نقاط پرحادثه در سطح محورهای ارتباطی استان از اقدامات محوری این سازمان در راستای افزایش ضریب ایمنی تردد است.

وی با اشاره به صرف ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح، افزود: عملیات احداث و تکمیل ۱۵۰ کیلومتر چهارخطه در استان لرستان نیز با میانگین ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر فعالیت‌های این اداره کل است.

ملکی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد ۲۳۱ پروژه احداث، بهسازی و آسفالت در طول ۴۹۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان نیز در دست اجراست، گفت: این طرح‌ها نیز با میانگین ۷۵ درصد پیشرفت اجرا می‌شوند که ۹۰ درصد از محورهای روستایی بالای ۲۰ خانوار استان را شامل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: عملیات تبدیل راه‌های اصلی به چهارخطه در طول محورهای کوهدشت-سه راهی بابازید-پل سیمره، بابازید-ملاوی، کنارگذر جنوبی خرم‌آباد، خرم‌آباد-کوهدشت، آبکت-چالانچولان، زاغه-طالقان، الیگودرز -خمین، بروجرد-اراک، کمربندی بروجرد، بروجرد-اشترینان، اشترینان-سه راهی نهاوند و الشتر -نورآباد اجرا می‌شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=16793

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.