- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

پیام تشکر حاج علی کورانی فر از مردم فهیم شهرستان کوهدشت

[1]

 

  

به نام خدا
* من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخا لق *

       مردم فهیم و همیشه در صحنه شهرستان کوهدشت
        با سلام و احترام

            تعلق و وابستگی مضاعف اینجانب به شما مردم شریف مرا برآن داشت تاپای  درعرصه ی کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی بگذارم.این شرکت از آن جهت بود که به زعم اینجانب روند پیشین مدیریت نمایندگان ادوار ما در مجلس شورای اسلامی منجر به پیشرفت و توسعه ی شایسته و مورد انتظار مردم این شهرستان و تحول و بهبود در شرایط زندگی شماعزیزان نگردید.
لذا تکلیف انسانی، دینی و ملی، اینجانب را مجبور به حضور در این صحنه نمود . نه حب دنیا و حضور در مصادر سیاسی و یا خدای ناخواسته فرصت طلبی هایی که فقط درکوتاه مدت از اعتماد شما سوء استفاده کنم . تمام هدف و آرزویم بر آن بود تا رویکرد مدیریت کارشناس محور را برای حل مصائب این شهرستان در پیش گیرم ، اما تقدیر این بود که بنده  توفیق خدمتگزاری شما مردم خوب را نداشته باشم.امیدوارم هرکس از این شهرستان به عنوان نماینده ما به مجلس شورای اسلامی  راه یابد مسیر تلاش ومجاهدت بدون چشم داشت برای ارتقا سطح زندگی  که حق مسلم شما ست را برگزیند.
اکنون که اجازه حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را نیافتم ازهمه ی تلاش ها و الطاف و همراهی شما مردم شریف شهرستان کوهدشت صمیمانه سپا سگزارم ، امیدوارم همواره سلامت و سربلند باشید.
مردم شریف شهرستان کوهدشت :  یقین دارم که به اندازه ی کافی  فهیم  بوده و هستید و شعور سیاسی و اجتماعی شما به اندازه ای است که کسی تکلیفی برای شما تعیین ننماید ، لذا به تشخیص خود اعتماد کنید و هر کاندیدایی را که برگزیدید رای دهید که قطعاً رضایت نهایی هرکس به آن چیزی است که خود تشخیص می دهد و این راهی است که با تمرین چند باره ی آن می توانیم به دموکراسی دست یابیم.

” ولا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم المومنین ” (آل عمران ۱۳۹ )
ارادتمند همیشگی شما مردم فهیم شهرستان کوهدشت

صیدعلی کورانی فر

۳/۱۲/۱۳۹۰