تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

احمدی‌نژاد در پوستر تبلیغاتی یک شرکت لبنانی + عکس

  • کد خبر : 16868
  • 20 دی 1391 - 21:23

این شرکت هم با استفاده از عناصر صبحانه و آشپزخانه ایرانی با حضور محمود احمدی‌نژاد، فرانسوی با حضور نیکولا سارکوزی و امریکایی با حضور هیلاری کلینتون، سه پوستر طراحی می‌کند. در قسمت پایین هر سه پوستر شعار شرکت ترویج نوشته شده است: «خبر را با صبحانه‌تان دریافت کنید.»  محمود احمدی‌نژاد در یک پوستر تبلیغاتی. خیلی‌ها […]

این شرکت هم با استفاده از عناصر صبحانه و آشپزخانه ایرانی با حضور محمود احمدی‌نژاد، فرانسوی با حضور نیکولا سارکوزی و امریکایی با حضور هیلاری کلینتون، سه پوستر طراحی می‌کند. در قسمت پایین هر سه پوستر شعار شرکت ترویج نوشته شده است: «خبر را با صبحانه‌تان دریافت کنید.»
 محمود احمدی‌نژاد در یک پوستر تبلیغاتی. خیلی‌ها شاید منتظرند که این اتفاق را در هنگام انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ ببینند اما محمود احمدی‌نژاد مدت‌ها قبل در اولین پوستر تبلیغاتی خود ظاهر شده است.

 به گزارش پارسینه، شرکت ترویج که یک شرکت لبنانی است و کار آن رساندن روزنامه به درب منازل؛ در سال ۲۰۰۹ پوستری تبلیغاتی را به شرکت BBDO که یکی از بزرگترین شرکت‌های تبلیغاتی جهان است سفارش می‌دهد. این شرکت هم با استفاده از عناصر صبحانه و آشپزخانه ایرانی با حضور محمود احمدی‌نژاد، فرانسوی با حضور نیکولا سارکوزی و امریکایی با حضور هیلاری کلینتون، سه پوستر طراحی می‌کند. در قسمت پایین هر سه پوستر شعار شرکت ترویج نوشته شده است: «خبر را با صبحانه‌تان دریافت کنید.»
 نکته جالب توجه اینجاست که روی الوالو، مسئول ارتباطات رسانه‌ای شرکت BBDO در پاسخ به پرسش خبرنگار پارسینه گفته است که استفاده از تصویر محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور ایران، در این تبلیغات با مجوز رسمی سفارت جمهوری اسلامی ایران بوده است. با توجه به اینکه طراحی این پوستر با دفتر بیروت این شرکت بوده است؛ قاعدتا سفارت ایران در لبنان بایستی چنین مجوزی را صادر کرده باشد. البته الوالو گفته است که زمان این کمپین تبلیغاتی گذشته است. تاریخ طراحی این پوستر و اجرای این کمپین تبلیغاتی مربوط به سال ۲۰۰۹ بوده است.  بدیهی است که هدف پارسینه از بازنشر این تصویر، دفاع از تصویر و شخصیت حقوقی ریاست جمهوری اسلامی ایران است و هرگونه برداشت توهین آمیز از این تصاویر مغایر با انگیزه خبرنگار و این سایت است.
 
  

 
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=16868

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خیلی بامزه بود….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.