تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
9

شواهد موجود حاکی از وجود ذخایر نفتی در کوهدشت

  • کد خبر : 16892
  • 21 دی 1391 - 10:48

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران گفت: براساس شواهد حاصله از بررسی های علمی و کارشناسی، امکان وجود ذخایر زیرزمینی نفت در برخی از مناطق شهرستان کوهدشت بسیار جدی است. هرمز قلاوندˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با  ایرنا افزود: دراین تحقیقات مناطق سه آسیابه آزادبخت شهرستان کوهدشت به […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران گفت: براساس شواهد حاصله از بررسی های علمی و کارشناسی، امکان وجود ذخایر زیرزمینی نفت در برخی از مناطق شهرستان کوهدشت بسیار جدی است.

هرمز قلاوندˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با  ایرنا افزود: دراین تحقیقات مناطق سه آسیابه آزادبخت شهرستان کوهدشت به طور دقیق براساس نقشه های زمین شناسی و ژئوجغرافیایی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: تحقیقات حاصله نشان می دهد که در عمق دو هزار متری زمین، مخازن نفتی وجود دارد و خروج گازهای مشتعل در این شهرستان نیز تاییدی براین فرضیه است.

قلاوند گفت: یکسری نمونه برداری از خاک منطقه انجام شده و برای بررسی های دقیق علمی به مراکز آزمایشگاهی داخل و خارج کشور ارسال شده است.

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: ظرف دو ماه آینده نتیجه دقیق این بررسی ها و آزمایشات علمی مشخص خواهد شد.

 در ماههای اخیر از برخی چاههای آب کشاورزی مناطق بخش مرکزی شهرستان کوهدشت گازهای مشتعل و نفت و گاز خارج شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=16892

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 18در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۸
  1. اگر هم کشف شود سودی به حال مردم شهرستان کوهدشت ندارد.بدبختی اش برای ما است و خیرش برای مرکز نشینان.این بار دیگر نمی گذاریم مانند گذشته حقمان را به یغما ببرند.

  2. مبارک فارس ها باشه

  3. همه چی به عوام بستگی دارد حق گرفتنی است دادنی نیست.

  4. اینقده نفوس بد نزنید بابا.

  5. نفت کوهدشت حقه کوهدشته. ماله کوهدشته

    • کورش عزیز اگه مال ما بود که سرکن از قبل از انقلاب داره استخراج می شه و هیچ خیر برای ما نداره اگه مال بوده “مله” از قبل از انقلاب تا الان داره استخراج می شه اگه مال ما بود نفت “ویزنهار” از قبل از نقلاب داره استخراج می شه باز هم بگم…..اصلا ای کاش هیچی نفتی تو منطقه پیدا نشه چون هیچ نفعی برای مردم بدبخت ما نداره همش برای مرکز نشینان هست.

    • ۱۰۰۰رحمت
      خوزستانی ها

  6. ناشناس توفقط ناشناس نیستی نابلد هم هستی ازکی تاحالا نفت سرکن استخراج شده ؟ ضمنا اگر نفت هرمنطقه مال همون منطقه باشه که خوزستانیها نمیزاشتن ازنفت وگازشون من وتواستفاده ببریم.

    • خوزستانی عزیز فکر کنم شما هم نا بلد هستید نفت سرکن از قبل از انقلاب تا الان به پالایشگاه کرمانشاه منتقل میشه و خط لوله اشم از داخل زمینهای روستا های ساری میران آزادبخت ، کوتوله ، پریان و … به سمت کرمانشاه میگذرد. بروید تحقیق کنید لطفا و الکی کسی را به نا بلد بودن متهم نکنید .

      • ناشناس وmk.aامحترم اگرهم درباره استخراج حق باشما باشد ولی درمورد قسمت اصلی کامنت من جوابی نداده اید شاید هم جوابی نداشته باشید آخه ازقدیم گفته اند حرف حساب جواب ندارد.

  7. باید از مردم دورود درس بگیریم که چطور با دست خالی حقشون در ارتباط با گهر گرفتن، و البته خیلی چیزهای دیگه، چقدر تلاش کردن و تا آخرش پاش وایستادن البته خدایش مسئولان دورود هم خیلی باغیرتند که پای مردم وایستادن.
    مام باید حقمون بگیریم…

  8. خوب تمام نفت مملکت واسه تهرانی های عزیز ببینم کجا رو میخوان بگیرن متاسفانه در مورد اختصاص بودجه کشور که حاصل درامد نفته و بایستی عادلانه تقسیم بشه سر ما بی کلاه مونده و نمایندگان هم در این مورد نتونستن کاری از پیش ببرن و حق ما رو بگیرن

  9. ما که اگر حقمونو ندن همشو اتش می زنیم این از ما.گفته باشم

  10. واقعا کوهدشت با وجود مردمانی سخت کوش و پر کار از همون اول صاحب نداشته و روز به روزم اوضاع بدتر میشه

  11. اگرهم چیزی کشف وراه اندازی بشه یک عده بیسواد مثل کارکنان سرکن که به خاطراینکه پدرشون پیمانکار اونجابوده اسمشون به عنوان کارمندثبت میشه وبدون اینکه اصلاماهی یکروزهم سرکاربرن حقوق بالا میگیرن وکسی هم متوجه نمیشه ویک عمره این کارشونه وکلی به خاطر زرنگیشون پز هم میدن استخدام میشن .درحالی که جوانهای تحصیلکرده ی شهر بایدبه خاطرپیداکردن کار یاباید اواره ی شهرها بشن یامعتاد.هرکس که مسئول سرکن است درقبال این موضوع مدیون مردم است

  12. نفت میخواهیم چیکار ما اب کشاورزی میخواهیم

  13. خوشبحالم من که زمین در اون منطقه دارم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.