تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
6

برف ‌ارتباط ۳۰ روستا را در الشتر قطع کرد/ ‌وضع‌ حمل زیر برف

  • کد خبر : 16948
  • 21 دی 1391 - 23:45

    به گزارش میرملاس ؛ بارش سنگین برف در الشتر لرستان باعث قطع ارتباط ۳۰ روستا شد و در یکی از این روستاها یک خانم باردار با مشکل وضع حمل مواجه شده که از طریق کرمانشاه درخواست بالگرد شده است.  بارش برف پاییزی که از شب گذشته در لرستان آغاز شده شش شهرستان ازنا، الیگودرز، […]

 708833_261

 

به گزارش میرملاس ؛ بارش سنگین برف در الشتر لرستان باعث قطع ارتباط ۳۰ روستا شد و در یکی از این روستاها یک خانم باردار با مشکل وضع حمل مواجه شده که از طریق کرمانشاه درخواست بالگرد شده است.

 بارش برف پاییزی که از شب گذشته در لرستان آغاز شده شش شهرستان ازنا، الیگودرز، الشتر، نورآباد، دورود و بروجرد لرستان را سفیدپوش کرد.

بارش برف در داخل شهرستان‌های الیگودرز هشت سانتی‌متر،‌ ازنا هفت سانتی‌متر، نورآباد ۲۰ سانتی‌متر، الشتر ۳۰سانتی‌متر، دورود یک و بروجرد هفت سانتی‌متر گزارش شده است.

میزان بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته تا صبح امروز نیز در شهرستان‌های خرم‌آباد ۱۴,۷، بروجرد ۲۰,۵، الیگودرز ۳,۹، کوهدشت ۲۰,۸، پلدختر ۲۳,۷، دورود ۱۸، سلسله ۳۴,۱، دلفان۱۴,۶، ازنا ۷,۶، شول‌آباد الیگودرز ۲۱,۵، دوره چگنی ۲۳,۴، ریمله ۱۵,۲، سپیددشت ۱۴، ایمان‌آباد ۱۹ و رومشگان کوهدشت ۱۶,۳ میلی‌متر گزارش شده است.

فرماندار الشتر امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: بارش برف از شب گذشته تا صبح امروز در شهرستان الشتر آغاز شده تاکنون در شهر الشتر ۳۰ سانتی‌متر و در ارتفاعات بیش از ۵۰ سانتیمتر گزارش شده است.

اردشیر صفاپور با بیان اینکه ارتباط ۳۰ روستای الشتر با مرکز این شهرستان قطع است، گفت: چهار اکیپ کار بازگشایی راه‌های روستای الشتر را برعهده دارند.

وی از گزارش وضع حمل یک خانم باردار در روستای چشمه علی‌اکبر الشتر خبر داد و گفت: هم‌اکنون ارتباط این روستا با مرکز شهر قطع است و تمام اکیپ‌های امداد و نجات به این روستا اعزام شده‌اند و از کرمانشاه درخواست یک بالگرد برای انتقال این خانم کرده‌ایم.

صفاپور تصریح کرد: هم‌اکنون کار بازگشایی این روستا آغاز شده و حال این خانم مطلوب گزارش شده است.

وی افزود: تمام تلاش خود را برای انتقال این خانم در الشتر به کار گرفته‌ایم.

مدیرکل هواشناسی لرستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: بارش برف پاییزی شش شهرستان ازنا، الیگودرز، الشتر، نورآباد، دورود و بروجرد لرستان را سفیدپوش کرد.

نورالدین سپهوند گفت: بارش برف در داخل شهرستان‌های الیگودرز هشت سانتی‌متر،‌ ازنا هفت سانتی‌متر، نورآباد ۲۰ سانتی‌متر، الشتر ۱۶ سانتی‌متر، دورود یک و بروجرد هفت سانتی‌متر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی لرستان ادامه داد: میزان بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته تا صبح امروز نیز در شهرستان‌های خرم‌آباد ۱۴,۷، بروجرد ۲۰,۵، الیگودرز ۳,۹، کوهدشت ۲۰,۸، پلدختر ۲۳,۷، دورود ۱۸، سلسله ۳۴,۱، دلفان ۱۴,۶، ازنا ۷,۶، شول‌آباد الیگودرز ۲۱,۵، دوره چگنی ۲۳,۴، ریمله ۱۵,۲، سپیددشت ۱۴، ایمان‌آباد ۱۹ و رومشگان کوهدشت ۱۶,۳میلی‌متر گزارش شده است.

سپهوند یادآور شد: در این مدت بیشترین بارش باران مربوط به شهرستان سلسله با ۳۴,۱ میلی‌متر و کم‌ترین بارش در الیگودرز با ۳,۹ میلی‌متر نیز گزارش شده است.

وی افزود: این ناپایداری‌ها تا عصر امروز ادامه دارد و از فردا دمای هوای لرستان بین ۴ تا ۸ درجه کاهش محسوس دارد.

سپهوند یادآور شد: فردا سطح محورهای لرستان یخبندان می‌شود که از رانندگان انتظار داریم به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=16948

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.