تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

گزارش تصویری / کمک رسانی به مسافران گرفتار در برف در جاده های لرستان

  • کد خبر : 17022
  • 23 دی 1391 - 4:31

طی ۲۴ ساعت گذشته جمعیت هلال احمر شهرستان دلفان، به بیش از هزار و ۵۰۰ مسافر گرفتار در محورهای مواصلاتی این شهرستان کمک رسانی کرد.                     عکس/مصطفی معظمی گودرزی  

طی ۲۴ ساعت گذشته جمعیت هلال احمر شهرستان دلفان، به بیش از هزار و ۵۰۰ مسافر گرفتار در محورهای مواصلاتی این شهرستان کمک رسانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس/مصطفی معظمی گودرزی

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17022

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. از اداره هلال احمر شهرستان دلفان و از پر نل خدوم و زحمت کش ان اداره بخصوص اقای روح الله سهرابی و سایر همکاران ارجمندشان واقع در پایگاه کشور نوراباد بخاط نجات جان بنده و زن و بچه ام نهایت تشکر و قدر دانی را دارم امیدوارم خداوند به ایشان و همکاران و خانواده هایشان توفیق عنایت فرماید. واقعا در ان شب هولناک و ترس اور و دلهره اور اولا عنایت خداوند و در ثانی تلاش زحمت کشان فوق الذکر زندگی دوباره ای را برایمان رقم زد.

    از رئیس هلال احمر شهرستان و استان عاجزانه تقاضای تشویق این عزیزان را دارم.

  2. از تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم وزحمتکش هلال احمر نور اباد در مسیر گردنه گشور وسنجابی ب خصوص برادر زحمتکش آقای روح اله سهرابی و پرسنل امدادگر منطقه به خاطر کمک به اینجانب در یک روز بسیار بسیار سرد بی نهایت تشکر میکنم. و مستحق تشویق میباشند. خداوند به همه این عزیزان توفیق وسر بلندی عطا کند.

  3. از جناب اقای اکبری ریاست محترم اداره هلال احمر شهرمان بخاطر تلاش در راستای امداد رسانی به در راه ماندگان کولاک و سرمای اخیر در گردنه گشور و گاماسیاب تشکر و قدر دانی میشود. همچنین از برو بچ گردنه گشور و گاماسیاب صمیمانه قدر دانی و تشکر میشود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.