تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

مایلی کهن: پول میلیاردی خرج می کنند و می گویند بخاری هم نداریم!

  • کد خبر : 17096
  • 24 دی 1391 - 8:28

  محمد مایلی‎کهن گفت: همه بازیها سخت بوده و برای ما خلاص شدن از انتهای جدول یک ضرورت است. سرمربی گهر شامگاه شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابرپیکان با بیان اینکه از بازیکنان تیمم که مانند مردم دورود نجیب هستند تشکر می‎کنم، افزود: امکانات ما شاید از لیگ دو هم کمتر باشد […]

url_6

 

محمد مایلی‎کهن گفت: همه بازیها سخت بوده و برای ما خلاص شدن از انتهای جدول یک ضرورت است.

سرمربی گهر شامگاه شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابرپیکان با بیان اینکه از بازیکنان تیمم که مانند مردم دورود نجیب هستند تشکر می‎کنم، افزود: امکانات ما شاید از لیگ دو هم کمتر باشد اما بازیکنانم خیلی خالصانه تمرین می‎کنند تا دل هوادران را شاد کنند.

وی در خصوص بازی امروز تیمش برابرپیکان عنوان کرد: سعی می‎کنیم از امتیاز میزبانی بیشترین بهره را ببریم و حریف را شکست دهیم، می شود با کارهای ناجوانمردانه پیروز شد ولی ما دنبال این نیستیم.

این سرمربی ادامه داد: معتقد هستم فوتبال جنگ نبوده بلکه مبارزه است و باید تلاش کرد از اهرم‎های جوانمردانه استفاده کرد نه مانند برخی آقایان که برای پیروزی تیم‎شان دست به هر کاری می‎زنند.

مایلی‎کهن با بیان اینکه تمرینات فوق‎العاده‎ای را پشت سرگذاشتیم و خیلی برایم سخت بود چند بازیکنان را خط بزنم، یادآورشد: خیلی تیمها میلیاردی هزینه می‎کنند و می گویند بخاری نداریم، ما صورتمان را با سیلی سرخ نگه داشته‎ایم و امکاناتمان فوق‎العاده کم است. باز با این شرایط خدا را سپاس گفته و برکسی منت نمی‎گذاریم.

سرمربی گهر در خصوص اینکه گفته گهر سقوط می‎کند این موضوع را به شدت تکذیب کرد و گفت: من چنین چیزی نگفته‎ام ولی معتقدم کار بسیار سختی داریم، حداقا ۴۰ سال است در این فوتبال هستم و نمی خواهم بار منفی به تیم وارد شود.

وی در خصوص مشکلات مال گهر نیز اظهارکرد: آقای آیت الله زاده بدنبال رفع این مشکلات است و امیدواریم هرچه سریعتر این مشکلات رفع شوند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17096

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خوشا به غیرت خودمون که با حداقل امکانات میسازیم و دو نمی زنیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.