تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

سیدحسن خمینی بدون موافقت هاشمی و خاتمی در انتخابات شرکت نمی کند

  • کد خبر : 17151
  • 25 دی 1391 - 0:13

  استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران تاکید کرد: سید حسن خمینی دودل است که آیا بیاید یا نیاید. او بدون موافقت سران اصلاحات یعنی آقایان هاشمی و خاتمی در انتخابات شرکت نمی کند. صادق زیباکلام در گفتگو با شبکه ایران در خصوص اعلام نامزدی سید حسن خمینی بیان داشت: سید حسن نامزد انتخابات ریاست جمهوری […]

n00008235-b

 

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران تاکید کرد: سید حسن خمینی دودل است که آیا بیاید یا نیاید. او بدون موافقت سران اصلاحات یعنی آقایان هاشمی و خاتمی در انتخابات شرکت نمی کند.

صادق زیباکلام در گفتگو با شبکه ایران در خصوص اعلام نامزدی سید حسن خمینی بیان داشت: سید حسن نامزد انتخابات ریاست جمهوری دهم نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه رای سید حسن از جانب اصلاح طلبان است گفت: سید حسن می داند که اصلاح طلبان با وجود شرایط فعلی در انتخابات شرکت نمی کنند از طرفی اصولگرایان به وی رای نمی دهند پس بعید به نظر می رسد ایشان اعلام نامزدی کنند.

این تحلیلگر سیاسی با اشاره به روند پیش رو از سوی اصلاح طلبان و عزم آنها برای عدم شرکت در انتخابات کاندیداتوری سید حسن خمینی و چهره های شاخص اصلاحات مثل حسن روحانی، اسحاق جهانگیری، محمدرضا عارف را منتفی دانست.

زیباکلام در پاسخ به اینکه آیا به نظر شما سید حسن فارغ از حمایت اصلاح طلبان به پشتوانه رابطه نسبی با مرحوم امام(ره) و اینکه ایشان از چهره های حوزوی محسوب می شوند از رای خوبی برخوردارند و پس در انتخابات شرکت خواهند کرد گفت: درست است ایشان نام مرحوم امام را به دنبال دارند ولی بسیاری از رای دهندگان اصولگرا حاضر نمی شوند به سید حسن رای بدهند.

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در پایان تاکید کرد: سید حسن دودل است که آیا بیاید یا نیاید. او  بدون موافقت سران اصلاحات یعنی آقایان هاشمی و خاتمی در انتخابات شرکت نمی کند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خدا نکنه بیاد.ایشون خیلی محبوب هستند.ولی بعید می دونم اجازه بدن ……

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.