تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

تولید پژو ۲۰۶ از سر گرفته شد

  • کد خبر : 17158
  • 25 دی 1391 - 1:07

    به گزارش میرملاس ؛ تولیدات روزانه گروه صنعتی ایران خودرو در بهمن و اسفندماه سال جاری به بیش از۲۵۰۰ دستگاه خواهد رسید. ایسنا : حسین نجاری – قائم مقام تولید ایران خودرو – با بیان اینکه در حال حاضر روزانه بیش از ۲۰۰۰ دستگاه خودرو در این شرکت تولید می‌شود، گفت: در دو ماه […]

 peugeot-206-04

 

به گزارش میرملاس ؛ تولیدات روزانه گروه صنعتی ایران خودرو در بهمن و اسفندماه سال جاری به بیش از۲۵۰۰ دستگاه خواهد رسید.

ایسنا : حسین نجاری – قائم مقام تولید ایران خودرو – با بیان اینکه در حال حاضر روزانه بیش از ۲۰۰۰ دستگاه خودرو در این شرکت تولید می‌شود، گفت: در دو ماه آخر سال جاری این میزان به بیش از ۲۵۰۰ دستگاه در روز افزایش می‌یابد.

قائم مقام تولید ایران خودرو به کیفیت بالای خودرو رانا و پژو ۲۰۶ ساخت داخل اشاره کرد و افزود: با توجه به خود کفایی صورت گرفته این خودروها از لحاظ کیفیت در سطح استانداردهای جهانی هستند.

وی خاطرنشان کرد: تولید پژو ۲۰۶ از دی‌ماه امسال شروع شده و میزان تولید این خودرو تا پایان سال روزانه به ۳۰۰ دستگاه می‌رسد.

قائم مقام تولید ایران خودرو تاکید کرد: در حال حاضر قطعه‌سازان ایران توان تولید قطعات با کیفیت و در سطح استانداردهای اروپایی را دارند.

وی در ادامه به تولید محصولات جدید ایران خودرو از جمله تندر ۹۰ اتوماتیک، دنا، وانت تندر، وانت PU1 و همچنین پژو پارس و ۴۰۵ جدید اشاره کرد و گفت: تنوع تولیدات با کیفیت به قصد تامین بازار داخلی و افزایش صادرات به سایر کشورها در دستور کار این شرکت است.

نجاری از افزایش تولید موتورهای کم مصرف TU5 و EF7 خبر داد و گفت: این موتورها از لحاظ مصرف سوخت و میزان آلایندگی در سطح بسیار خوبی قرار دارند.

بر اساس اعلام گروه خودروسازی ایران خودرو، وی تصریح کرد: برنامه توسعه استفاده از ورق خودرو از کارخانه فولاد مبارکه و ورق خودرو از دیگر برنامه های استراتژیک این شرکت است.

قائم مقام تولید ایران خودرو ادامه داد: میزان خودکفایی در ورق خودرو نیز در آینده نزدیک به بیش از ۸۰ درصد خواهد رسید.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17158

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آخه این گازولِک ها واقعا ۳۲ میلیون تومان می ارزن؟
    برین تو کار تولید پرشیا دادا.!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.