تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
10

بیانیه ی شورای هماهنگی اصلاح طلبان درباره کنگره

  • کد خبر : 17259
  • 25 دی 1391 - 13:03

    شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جلسه بعد از ظهر روز یکشنبه ۲۴ دی ماه که با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد به دلیل بروز پاره‌ای موانع و مشکلات برگزاری کنگره بزرگ اصلاح طلبان را به تعویق انداخت. به گزارش ایلنا به نقل از دبیرخانه ستاد برگزاری کنگره بزرگ اصلاح طلبان، شورای هماهنگی جبهه […]

 

IMAGE634544677598708155

 

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جلسه بعد از ظهر روز یکشنبه ۲۴ دی ماه که با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد به دلیل بروز پاره‌ای موانع و مشکلات برگزاری کنگره بزرگ اصلاح طلبان را به تعویق انداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از دبیرخانه ستاد برگزاری کنگره بزرگ اصلاح طلبان، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عصر امروز پس از بررسی شرایط سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که برگزاری کنگره بزرگ اصلاح طلبان به تعویق افتاده است.

با توجه به اهمیت این بیانیه متن کامل آن به اطلاع ملت شریف ایران می‌رسد:

۱- کنگره سراسری که قرار بود ازطرف شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در روزهای ۲۷ و۲۸ دی ماه جاری برگزارشود به دلیل بروز پاره‌ای موانع و مشکلات به تعویق افتاده است که متعاقبا زمان برگزاری آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

۲- شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ضمن وفاداری به عهد دیرین خود با مردم و حمایت از حقوق اساسی آحاد جامعه که در قانون اساسی بر آن تصریح شده است؛ همچنان به تلاش‌های قانونی خود برای گردهمایی ادامه خواهد داد.

۳- شورای هماهنگی جبهه اصلاحات امیدوار است وزرات کشور و دیگر مبادی قانونی وذیربط زمینه‌های برگزاری آزاد و توام با امنیت کنگره بزرگ اصلاح طلبان را فراهم آورند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.