تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
12

توزیع ۱۲۰ تن برنج در پلدختر / محموله‌های جدید در راه است

  • کد خبر : 17274
  • 25 دی 1391 - 16:32

  طی چند روز گذشته، ۱۲۰ تن برنج دو هزار و ۸۰۰ تومانی در پلدختر توزیع شده است و چند محموله جدید دیگر خریداری و بزودی توزیع می‌شود. به گزارش میرملاس نیوز؛ این روزها مردم لرستان به‌ویژه مردم پلدختر با کمبود شدید برنج مواجه هستند که با تدابیر مسئولان این مشکل در حال مرتفع شدن است. […]

475327_orig

 

طی چند روز گذشته، ۱۲۰ تن برنج دو هزار و ۸۰۰ تومانی در پلدختر توزیع شده است و چند محموله جدید دیگر خریداری و بزودی توزیع می‌شود.

به گزارش میرملاس نیوز؛ این روزها مردم لرستان به‌ویژه مردم پلدختر با کمبود شدید برنج مواجه هستند که با تدابیر مسئولان این مشکل در حال مرتفع شدن است.

فرماندار پلدختر عنوان کرد: به منظور کنترل بازار تاکنون بیش از ۱۲۰ تن برنج در شهر پلدختر توزیع شده است.

فریدون رشیدی افزود: اخیراً ۲۰۰ تن برنج خریداری شده و در حال بارگیری است و در روزهای آینده در بین مردم توزیع می‌شود.

فرماندار پلدختر با اعلام این‌که هیچ محدودیتی برای خرید و توزیع برنج نیست، اظهار داشت: فرمانداری پلدختر آماده همکاری با سرمایه‌داران در این زمینه است.

رشیدی با بیان این‌که ۱۲مکان برای انبار اقلام ضروری مردم در پلدختر در نظر گرفته شده است، گفت: انبار هرگونه برنج، روغن، قند و دیگر کالاهای ضروری به غیر از مکان‌های فوق در پلدختر احتکار است و به شدت با آن برخورد می‌شود.

وی با اعلام این‌که برنج‌های توزیع شده بیش از تعداد خانوارها بوده است، افزود: طی چند روز گذشته حدود ۱۰ هزار کیسه برنج در پلدختر توزیع شده است.

فرماندار پلدختر گفت: در صورت مشاهده و فروش برنج با مارک‌های هدهد، آریا، آوازه و مرعات خارج از نرخ مصوب در پلدختر با عاملان فروش برخورد جدی صورت می‌گیرد.

وی با دعوت از همه مردم برای مشارکت و همکاری برای برخورد با احتکار کنندگان و دلالان افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه کالای‌های ضروری مراتب را به فرمانداری اعلام کنند، تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

رشیدی گفت: به هرحال امیدواریم مسئولان مربوطه با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و عملی کردن صحبت‌های خود مبنی بر برخورد جدی با متخلفان، راه را بر سودجویان که فکری به غیر از جیب خود ندارند، انجام دهند، هرچند همکاری مردم در این زمینه لازم وضروری است، اما در برخی موارد مشاهده می‌شود، برخی شهروندان هم بیش از نیاز خود برنج خریداری می‌کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17274

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.