تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

سمفونی قورباغه ها منتشر شد

  • کد خبر : 17279
  • 25 دی 1391 - 16:40

  به گزارش میرملاس نیوز؛ نخستین مجموعه داستان کرمرضا تاجمهر با عنوان «سمفونی قورباغه‌ها» منتشر شد.   این داستان‌نویس گفت: این مجموعه شامل ۱۰ داستان کوتاه بود که متأسفانه در مرحله گرفتن مجوز نشر، چهار داستان آن حذف شد و با توجه به این‌که تعداد صفحات شش داستان باقی‌مانده ۱۰۵ صفحه شد، رضایت دادم تا […]

a3cfd_wbw30arqka10hoqyv63t

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ نخستین مجموعه داستان کرمرضا تاجمهر با عنوان «سمفونی قورباغه‌ها» منتشر شد.

 

این داستان‌نویس گفت: این مجموعه شامل ۱۰ داستان کوتاه بود که متأسفانه در مرحله گرفتن مجوز نشر، چهار داستان آن حذف شد و با توجه به این‌که تعداد صفحات شش داستان باقی‌مانده ۱۰۵ صفحه شد، رضایت دادم تا به صورت کتاب منتشر شود.

 

او اصلی‌ترین ویژگی این مجموعه داستان را مشخص نبودن زمان داستان‌های آن عنوان کرد و افزود: در داستان‌های این مجموعه دیدگاه‌هایی راجع به مرگ مطرح می‌شود. فضای داستان‌ها شاید کمی غیر رئال باشد، اما سرشار از رمز و راز است و قابلیت این را دارد که روزها مخاطب را وادار به اندیشه و تفکر کند. داستان‌ها هیچ پایانی ندارند و مخاطب خود می‌تواند آن‌ها را دنبال کند.

 

«سمفونی قورباغه‌ها» از سوی نشر قطره منتشر شده است.

 

o766_

 

 

تاجمهر درباره‌ی دیگر نوشته‌هایش نیز گفت: اولین مجموعه داستانم «واهمه‌های خاکستری» نام داشت که متأسفانه پس از این‌که دو سال در اداره‌ی کتاب وزارت ارشاد منتظر ماند، اما در نهایت نادیده انگاشته شد و من هنوز برای این تصمیم دچار ابهام هستم.

 

او در ادامه همچنین اظهار کرد: رمانی را به نام «فراموشی» در دست نگارش دارم که با توجه به اوضاع نشر تصمیم گرفته‌ام فعلا آن را چاپ نکنم. همچنین رمان دیگری نوشته‌ام که تنها بازنویسی آن مانده است، اما چون در زمینه‌ی نشر افق روشنی برای آن نمی‌بینم، فعلا از انتشارش صرف نظر کرده‌ام. دو مجموعه داستان دیگر نیز آماده‌ی نشر دارم که یکی از آن‌ها دست نشر قطره است و برای ‌آن دیگری هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

 

تاجمهر گفت: دو کار آموزشی نیز دارم که درباره‌ی ادبیات داستانی است و حاصل ۱۲ سال کار در کانون نویسندگان لرستان. در این کتاب‌ها تجربیات خاصی آورده شده است که شاید درهیچ کتابی به آن‌ها اشاره نشده باشد. این کتاب‌ها را انتشارات سیفا به چاپ رسانده است، اما هنوز به بازار کتاب نیامده‌اند.

 

کرمرضا تاجمهر متولد سال ۱۳۵۶ در لرستان است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. دوست ارجمند آقای تاجمهر
    تبریک عرض می کنم
    یزایتان آرزوی موفقیت می‌کنم

  2. تبریک می گم به آقای تاجمهر
    به امید کسب موفقیت های هرچه بیشتر

  3. تبریک می گویم به تاج مهرِ خوش ذوق و جاری

  4. مانا باشی دوست گرانقدر!
    بسیار خوشحالم کردی

  5. بابت چاپ کتابت خوشحال شدم به امید موفقیت بیشتر برای شما استاد عزیز

  6. شما واقعا نویسنده قدرتمندی هستید.تبریک می گم خدمتتان.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.