تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

طرح گازرسانی به ۴۸ روستای لرستان آغاز می‌شود

  • کد خبر : 173
  • 06 بهمن 1390 - 15:50

این ۴۸ روستا در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز، ازنا، الشتر، نورآباد، کوهدشت و دوره چگنی قرار دارند که با گازرسانی به آنها بیش از ۶ هزار خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

خبرگزاری فارس: طرح گازرسانی به 48 روستای لرستان آغاز می‌شود
مدیرعامل شرکت گاز لرستان:
طرح گازرسانی به ۴۸ روستای لرستان آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: هم‌زمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، طرح گازرسانی به ۴۸ روستای این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز لرستان، علی گودرزی اظهار کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، مجموع روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی استان لرستان به ۲۷۸ روستا افزایش می‌یابد. وی تصریح کرد: از ۴۰۰ روستایی که در سطح استان لرستان شرایط لازم برای گازرسانی را دارا هستند، تاکنون ۲۳۰ روستای آن گازرسانی شده و طرح گازرسانی به ۴۸ روستای دیگر نیز دهه فجر امسال افتتاح می‌شود. وی گفت: این ۴۸ روستا در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز، ازنا، الشتر، نورآباد، کوهدشت و دوره چگنی قرار دارند که با گازرسانی به آنها بیش از ۶ هزار خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند. گودرزی افزود: برای گازرسانی به این تعداد روستا بیش از ۳۰۰ کیلومتر شبکه گاز شامل خطوط تغذیه فلزی و شبکه پلی‌اتیلن اجرا شده است. وی گفت: هزینه صرف شده برای اجرای این پروژه‌های گازرسانی روستایی حدود ۱۴ میلیارد ریال بوده است.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=173

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.