تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
11

قطع انگشتان دانش‌آموز پیرانشهری به خاطر شدت سوختگی

  • کد خبر : 17303
  • 26 دی 1391 - 1:09

    رییس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان گفت: ۲ نفر از دانش‌آموزان شین‌آبادی امروز از بیمارستان مرخص شدند.   به گزارش ایسنا، فریدون عابدینی در خصوص آخرین وضعیت دانش‌آموزان شین آبادی که در بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان تحت درمان قرار دارند، اظهار کرد: تاکنون سوختگی‌های ۲ نفر از این دانش‌آموزان کاملا بهبود یافته […]

021-29
 
 
رییس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان گفت: ۲ نفر از دانش‌آموزان شین‌آبادی امروز از بیمارستان مرخص شدند.
 
به گزارش ایسنا، فریدون عابدینی در خصوص آخرین وضعیت دانش‌آموزان شین آبادی که در بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان تحت درمان قرار دارند، اظهار کرد: تاکنون سوختگی‌های ۲ نفر از این دانش‌آموزان کاملا بهبود یافته و چهار دانش‌آموز دیگر نیز ۷۰ تا ۸۰ درصد بهبودی داشته‌اند.
 
وی با بیان اینکه امروز ۲ نفر از این دانش‌آموزان از بیمارستان مرخص شدند، افزود: درمان ترمیمی دانش‌آموزانی که از بیمارستان مرخص شده‌اند به وسیله لباس‌های ضد اسکار انجام می‌شود.
 
رییس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان با اشاره به اینکه بهترین روش ترمیمی برای محل سوختگی بدن این دانش‌آموزان استفاده از لباس ضد اسکار است، افزود: تهیه این نوع لباس توسط ۲ طرح در اصفهان و تهران انجام می‌شود و هر کدام که مناسب‌تر بود در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.
 
عابدینی با بیان اینکه دانش‌آموزانی که مرخص می‌شوند باید ۲ هفته تحت نظر متخصص باشند، ادامه داد: آموزش و پرورش استان اصفهان محلی را برای نگهداری این دانش‌آموزان در اصفهان در نظر گرفته است.
 
وی به قطع انگشتان یکی از دانش‌آموزان شین‌آبادی بر اثر شدت سوختگی نیز اشاره کرد و افزود: احتمال دارد یکی دیگر از دانش‌آموزان نیز انگشتان خود را بر اثر شدت جراحات سوختگی از دست بدهد.
 
رییس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان با بیان اینکه عمل گراف نهایی چهار دانش‌آموز دیگر نیز شنبه هفته آینده انجام خواهد شد، گفت: به احتمال زیاد چهار دانش‌آموز دیگر نیز هفته آینده از بیمارستان ترخیص خواهند شد.
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. این شین اباد را پیراهن عثمان کردن به خدا.

  2. پیراهن عثمان نیست دادا….اینا رو میگن که ببینن مسیولینی که تو خواب نازن بیدار میشن؟…میفهمن که کسی هست که داره از بی مسیولیتی شون هنوزم درد میکشن؟..به جای همدردی داری……خوشا به غیرتت.

    • سرکار خانم.ما دردشوکشیدیم ورفت.بنظرم.اگر بگردید داخل مدرسه ها مشکلات عدیده وبارزتری وبه روزتری هم پیدا میشه.
      بنابر امار منتشره نرخ اعتیاد هم به مدارس راهنمایی کشیده شده است. اینو باید پیراهن عثمان کرد.

    • اگه گوش شنواداشتن خوب مسئول نمیشدن
      خواهرمن!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.