- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

در برنامه ۹۰ اتفاق افتاد: کنایه مایلی‌کهن به رویانیان و قلعه‌نویی!

n00009211-b

 

محمد مایلی کهن در حالی مهمان تلفنی برنامه تلویزیونی ۹۰ بود که در خصوص تیم گهر و اتفاقات اخیر در فوتبال صحبت کرد.

وی در خصوص مشکلات گهر گفت: مشکلات مالی زیادی داریم ولی بازیکنان در عین نجابت و با کمترین امکانات تمرین و بازی می کنند و باید از آنها تشکر کنم.

مایلی کهن برنامه ۹۰ را نیز یکی از عواملی دانست که مانع حل مشکلات مالی شد و خطاب به مجری این برنامه اظهار داشت: شما در برنامه خود بیش از حد به آقای هدایتی پرداختید و انتقاد کردید، به حدی که از سرمایه گذاری در گهر پشیمان شد. این در حالی است که وی مدیری است که بسیار کم مصاحبه می کند برخلاف مدیرانی که در مصاحبه کردن به رکورد گینس رسیده اند!

برکناری بهروان به دلیل دو شغله بودن و روی کار آمدن مهدی تاج به عنوان رییس سازمان لیگ برتر سوال بعدی از مایلی کهن بود که او گفت:«من باز هم می گویم که اگر مسئولان ما دو شغله بودند به همه مردم کار می رسید.آنها بیشتر از دو شغل دارند.متاسفانه کارها بر اساس قانون اعمال نمی شود.

سرمربی سابق تیم ملی در خصوص کنار گذاشتن ناگهانی بهروان از سازمان لیگ به خاطر دوشغله بودن با کنایه به مدیر پرسپولیس گفت: ما در فوتبال خود مدیرانی داریم که حتی ۲ شغله هم نبوده و چند شغله هستند اما مصونیت دارند. فکر می کنم اگر تمام مدیران ما ۲ شغله هم باشند به کارهای فوتبال می رسند اما مشکل اینجاست که آقایان چند شغله هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به بقای گهر در لیگ برتر دارید، تاکید کرد: بازیکنان ما با تمام توان خود بازی می کنند و پس از پایان مسابقات حتی نای راه رفتن نیز ندارند. با این حال ما تلاش خود را برای کسب نتیجه به کار می گیریم.

وی در ادامه در خصوص بحث انتقال تیم گهر به شرکت ایثارگران گفت: چند بار قرار بود این اتفاق رخ دهد اما هنوز این کار صورت نگرفته است. امیدوارم مشکلات ما حل شود و عجیب است که برخی میلیاردی هزینه می کنند اما از نبود بخاری در رخکتن خود گلایه دارند(اشاره به مصاحبه امیر قلعه نویی) ولی ما هرگز در این حد به مشکلات اشاره نمی کنیم چراکه دردسرهای بسیار بزرگ تری داریم.