تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
11

قائدرحمت در تذکر شفاهی: انتقال کارخانجات به استان‌های محروم، بیکاری را از بین می‌برد

  • کد خبر : 17351
  • 26 دی 1391 - 20:12

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نهم با بیان اینکه در برخی از استان های کشور شاهد تمرکز کارخانجات هستیم، گفت: انتقال برخی از این کارخانه ها به استان های محروم باعث اشتغالزایی برای بیکاران این استان ها می شود. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از خانه ملت؛ عباس قائدرحمت در نشست علنی امروز […]

Handler.ashx
 
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نهم با بیان اینکه در برخی از استان های کشور شاهد تمرکز کارخانجات هستیم، گفت: انتقال برخی از این کارخانه ها به استان های محروم باعث اشتغالزایی برای بیکاران این استان ها می شود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از خانه ملت؛ عباس قائدرحمت در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۶ دی) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به مسئولان دولتی گفت: با توجه به اینکه بیکاری در برخی از استان های کشور بیداد می کند و در آنها کارخانه ای وجود ندارد، چرا در برخی از استان های کشور تمرکز کارخانجات را شاهد هستیم؟

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس نهم با بیان اینکه تمرکز کارخانجات در برخی استان ها باعث به وجود آمدن شرایط ناسالم جوی و آسیب دیدن مردم آن مناطق می شود، ادامه داد: انتقال برخی از این کارخانجات به استان های محروم هم موجب تمیزتر شدن هوای استان های صاحب کارخانجات زیاد می شود و هم موجب ایجاد اشتغال برای بیکاران استان های محروم می شود.

وی در ادامه با تشکر از مردم استان لرستان و به ویژه مردم دورود به سبب فراهم کردن بستر فوتبال اخلاق مدارانه در ورزشگاه ها، ادامه داد: از گذشته دورود به عنون شهر صلوات و پایتخت طبیعت ایران شناخته می شد و امروزه باید از این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی و ورزشی کشور هم یاد کنم.

این نماینده مردم در مجلس نهم در ادامه با اشاره به حضور رئیس جمهور در مجلس و اینکه قرار است چند نفر از چهره های شناخته شده مجلس، صحبت کنند، تصریح کرد: براساس اصل ۳ و ۲۰ قانون اساسی مجلس باید این بستر را فراهم کند که کمیسیون ها افرادی را معرفی کنند تا همه دیدگاه‌ها بتوانند در اینگونه جلسات طرح نظر کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. همه صنایع بزرگ دنیابه جایی منتقل می شوند که نیروی کار ارزان داشته باشد مثلا کارخانجات تلویزیون از امریکا به اروپا سپس ژاپن و پس از ان علیرغم مالکیت ژاپنیها به سنگاپور منتقل شد علت مشکلات خودرو سازان ایرانی عدم توجه به نیروی کار ارزان در مناطق محروم است کارشناس ارشد بازاریابی بین الملل از دانشگاه تربیت مدرس

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.