تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
11

میرعمادی: کار با جوانان سراسر برکت است/ ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی

  • کد خبر : 17393
  • 27 دی 1391 - 9:02

  نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: کار با جوانان سراسر برکت و صلابت است. به گزارش مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی عصر سه شنبه در جلسه مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان به ویژگیهای کار با جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: کار […]

205564_m

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: کار با جوانان سراسر برکت و صلابت است.

به گزارش مهر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی عصر سه شنبه در جلسه مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان به ویژگیهای کار با جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: کار با جوانان سراسر خدمت، برکت، قوت و صلابت است.

وی با بیان اینکه فعالیتهای جوانان همواره موثر و اثر بخش بوده است، افزود: کارهایی که جوانان انجام می دهند سراسر نشاط بوده و از استحکام قابل قبولی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به فعالیتهای مجمع مشورتی جوانان لرستان اشاره کرد و بیان داشت: در راستای گسترش فعالیتهای این مجمع گردهمایی فعالان فضای مجازی استان در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام میرعمادی هدف از برگزاری این گردهمایی را شناسایی مجموعه فعالان این عرصه و ایجاد ارتباط موثر و هدفمند با این افراد عنوان کرد و بیان داشت: در فضای مجازی ظرفیت های خوبی از جوانان لرستانی داریم که باید از این قابلیت استفاده شود.

وی هماهنگ کردن فعالیت این افراد در مسیر ترویج ارزشها را از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی برشمرد و بیان داشت: در راستای برگزاری این گردهمایی سه کمیته شناسایی، برنامه ریزی و تبلیغات و پشتیبانی تشکیل شده است.

حجت الاسلام میرعمادی شناسایی و مرتبط کردن فعالان لرستانی فضای مجازی به یکدیگر و استفاده از این فضا و ظرفیت برای پیشبرد و تبیین اهداف و آرمانهای انقلاب و منویات رهبری را از دیگر اهداف این گردهمایی برشمرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد همچنین از برگزاری جلسه با “جوان یاوران” برای همکاری و پشتیبانی گردهمایی خبر داد و بیان داشت: کمیته شناسایی کار تدوین شاخص های مورد نظر برای پذیرش متقاضیان شرکت در گردهمایی را در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام میرعمادی همچنین از دعوت سخنرانان مطرح و متخصص در حوزه فضای مجازی برای این گردهمایی خبر داد و بیان داشت: همچنین اطلاع رسانی برای ثبت نام همایش از طریق سایت مجمع و رسانه ها صورت می گیرد.

بنابر این گزارش در پایان این جلسه بهرام رشیدی نیا به عنوان دبیر نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی لرستان معرفی و اعضای کمیته های سه گانه گردهمایی معرفی و تعیین شدند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.