- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

جشنواره مسابقات محلی در نورآباد برگزار می شود

IMAGE634637922374651250

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دلفان گفت: در گرامیداشت دهه مبارک فجر و سی و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۳۴ برنامه ورزشی از جمله جشنواره مسابقات بومی و محلی در این شهرستان برگزار می شود.

هوشمند احمدیان در گفتگو با مهر زنده نگه داشتن ارزشهای والای انقلاب اسلامی را یک وظیفه همگانی دانست و اظهار داشت: به برکت پیروی انقلاب اسلامی ایران کشور ما در همه زمینه ها به ویژه در بخش ورزش پیشرفت چشمگیری داشته به طوریکه هم اکنون ورزشکاران کشورمان در بسیاری از ورزشها مقام های نخست جهان را کسب می کنند.

مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر شهرستان نورآباد با اشاره به برگزاری مسابقات و برنامه های ورزشی در ایام دهه مبارک فجر در این شهرستان افزود: جشنواره مسابقات بومی و محلی، مسابقات منطقه ای قویترین مردان غرب کشور، همایش رزمی کاران دلفان، مسابقات شنا، والیبال، فوتسال، تنیس روی میز، طناب کشی، “دال پلان” و تیراندازی بین دانش آموزان و کارکنان ادارات از مهمترین برنامه های این دهه در شهرستان نورآباد است.

احمدیان به برگزاری هر چه باشکوه تر این برنامه های ورزشی تاکید کرد و گفت: ورزشکاران این شهرستان نیز همگام با سراسر کشور در یوم الله ۲۲ بهمن با حضور در راهپیمایی یک بار دیگر وفاداری خود را به امام(ره) و آرمانهای انقلاب اسلامی نشان خواهند داد.