تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
9

سرما یک میلیارد ریال خسارت به بخش آب و فاضلاب دلفان وارد کرد

  • کد خبر : 17402
  • 27 دی 1391 - 11:14

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ فرماندار دلفان گفت: در پی بارش برف سنگین و کاهش شدید هوا در چند روز گذشته بیش از یک میلیارد ریال خسارت به تاسیسات آب و فاضلاب شهری و روستایی دلفان وارد شده است. رضا دریکوند با اشاره به اینکه بر اثر سرما و یخبندان بیش از ۲۰۰ فقره کنتور […]

x5w1jzpo

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ فرماندار دلفان گفت: در پی بارش برف سنگین و کاهش شدید هوا در چند روز گذشته بیش از یک میلیارد ریال خسارت به تاسیسات آب و فاضلاب شهری و روستایی دلفان وارد شده است.

رضا دریکوند با اشاره به اینکه بر اثر سرما و یخبندان بیش از ۲۰۰ فقره کنتور انشعاب آب در مرکز شهر شکسته شده است، گفت: علاوه بر این موتور یخ‌زدگی دیزل تامین آب در کفراج و انشعابات فرعی نیز خساراتی را به این شرکت وارد کرده است.

وی با اشاره به اینکه کاهش دما در این شهر ۵۲۰ میلیون ریال به آب و فاضلاب شهر دلفان وارد شده است، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی همکاران قطعی آب در این شهرستان نداشته‌ایم.

فرماندار دلفان همچنین با اشاره به اینکه سرما و یخبندان در این شهرستان ۵۰۰ میلیون ریال به تاسیسات آبفار روستایی شهرستان خسارت وارد کرده است، افزود: ۱۵۰ کنتور آب و ۳۵ شیر فلکه خط اصلی پمپاژ آب در چند روز گذشته شکسته شده است.

دریکوند افزود: تعداد شش روستا بر اثر سرمای شدید در این شهرستان دچار یخ‌زدگی ۱۰۰ درصد شده‌اند که با تلاش همکاران آب تمام روستاهای تابعه به جز روستای میرزاآباد وصل که تا ۱۲ ساعت آینده آب این روستا نیز وصل می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17402

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.