تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
16

(تصاویر) حادثه‌دیدگان پیرانشهر؛ قطع انگشت ۳دانش‌آموز

  • کد خبر : 17428
  • 27 دی 1391 - 12:24

با گذشت بیش از ۴۰ روز از حادثه تلخ آتش سوزی مدرسه در پیرانشهر و مصدومیت ۲۸ دانش آموز هنوز ۱۰ نفر از دانش آموزان به دلیل شدت سوختگی در بیمارستان‌های کشور مشغول مداوا هستند و انگشتان دست سه دانش آموز قطع شده است.   به گزارش مهر، ۴۲ روز از روز تلخ ۱۵ آذر […]

با گذشت بیش از ۴۰ روز از حادثه تلخ آتش سوزی مدرسه در پیرانشهر و مصدومیت ۲۸ دانش آموز هنوز ۱۰ نفر از دانش آموزان به دلیل شدت سوختگی در بیمارستان‌های کشور مشغول مداوا هستند و انگشتان دست سه دانش آموز قطع شده است.

 
به گزارش مهر، ۴۲ روز از روز تلخ ۱۵ آذر امسال که بخاری کلاس چهارم ابتدایی مدرسه انقلاب اسلامی منطقه شین آباد شهرستان پیرانشهر آتش گرفت می گذرد و هنوز شش تن از دانش آموزان این حادثه در بیمارستان سوختگی اصفهان، سه نفر در بیمارستان مشهد و یک نفر در بیمارستان سینای تبریز با درد دست و پنجه نرم می کنند.
 
شدت سوختگی سه نفر از این ۱۰ دانش آموز به حدی بود که جمعی از نمایندگان مجلس مجبور به نامه نگاری با رئیس جمهور برای اعزام این دانش آموزان به یکی از کشورهای اروپایی شدند اما این نامه نگاری ها فایده نداشته و اعزام آنها به خارج از کشور لغو شد.
 
هر چند به گفته نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی وضعیت عمومی این دانش آموزان روبه بهبودی است اما قسمت تلخ این واقعه اینکه پزشکان به دلیل شدت سوختگی و عدم قبول پیوند مجبور به قطع انگشتان سه تن از دانش آموزان این حادثه شدند.
 
صبح ۱۵ آذرماه سالجاری کلاس چهارم ابتدایی مدرسه انقلاب اسلامی روستای شین آباد آتش گرفت و در اثر آن تمام دانش آموزان مصدوم و روانه بیمارستان شدند.
 
در اثر این حادثه دو نفر از دانش آموزان به نام های “سیران یگانه” و “ساریا رسول زاده” جان خود را در اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند و ۲۶ دانش آموز مجروح هستند.
 
تعدادی از دانش آموزان مجروح تاکنون معالجه و به آغوش خانواده بازگشته اند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 26در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۶
  1. کاش به جای این بچه ها مسئولین که در این امر مقصر بودن آتش می گرفتن

  2. خدا باعث و بانیش لعنت بکنه

  3. واقعا که ناراحت کننده است ، به خدا وقتی به این بچه های معصوم نگاه می کنم واز اینکه دختر هستن وخودم دختر دارم اعصابم داغون میشه، فقط میتونم بگم خدایا کسانی که باعث شدند این عزیزان به این حال وروز بیفتن نابود کن مگه گناه اینها چی بوده شما را به خدا بر عاملان وسهل انگاران این کار لعنت بفرستید.

  4. بیشتر از این می سوزم که تلویزیون هیچوقت این چیزا رو به مردم نشون نمیده…فقط زمانی میره سراغشون که یه گردن کلفت رفته باشه عیادتشون با عروسک و…..افسوس وصد افسوس برای کسانی که درد مردم رو نمی بینن….دلم سوخت…قلبم شکست.

  5. بدترین و ناراحت کننده ترین صحنه عمرمو الان دیدم. چه مظلوم چه پاک و چه بی کس.

  6. ننگ بر مسئولین بی مسئولیت….
    گناه این طفلان معصوم چه بود!!!؟؟
    جیگرم آتیش گرفت…..

  7. اگه یکی از این بچه های معصوم دختر یکی از مسؤلین بود چه غوغایی می شد !!!!!واقعا در کشوری که جز کشورهای غنی از لحاظ ذخایر نفتی است باید اینجور اتفاقاتی بیفته

  8. درکشورهای دیگه وقتی همچین اتفاقی می افته با پیگیری مسئله ومجازات مسببین وکسانی که کوتاهی کردن که حتی به استعفای وزیر هم می کشه هم از درد مردم می کاهن هم باعث میشن مسئولین بعدی کارهاشون درست انجام بدن.اما اینجا در آتش سوزی مدرسه در یاسوج.کشته شدن ۲۳دختر دبیرستانی در سفرهای راه نور در بختیاری و … هیچ کسی مجازات نشد هیچ کسی اخراج نشدوبعد شین آبادها و…واین قصه تلخ مرتب تکرار و تکرار میشه.

  9. خدا وند شفای عاجل عنایت فرماید -امین

  10. خولکه،به خداوقتی تصاویرشمارانگاه کردم بی مهابااشک اززچشمانم سرازیرشد،

  11. هنی بو زلف سوخته دت میایه باد…

  12. واقعا تاسف بار با وجود این همه پیشرفت در دنیای امروزی شاهد چنین اتفاقی باشیم

  13. ای روله

  14. آرزوهای دخترکان این سرزمین در آتش سوخت…
    به امید سلامتی دوباره اشان.

  15. کاشکی یک کمی مسئولیت پذیر بودن.
    اما افسوس
    و
    صد افسوس.

  16. به جای این همه داد وبی داد جناب اقای وزیر – جناب اقای ریس جمهور همتی در خصوص خدمت به این بندگان خدا بکنید – بخدا فردای قیمات شما در قبال اینها مسول و÷اسخگو باید باشید

  17. وزیر آموزش وپرورش که این همه به خودش ومردم دروغ می گوید چرا استعفا نداد . حق کشی در جامعه ایران والبته بین مسولان بیداد می کند . تو را خدا پخش کنید

  18. ای روله براکم
    دویم کت ای دل داغم کولیاوه
    داغ کهنه و نو نو و یک رشیاوه

  19. آتیش گرفتم خدا به فریادشون برسه لعنت به هرچی مسئول بی کفایته

  20. سلام
    ما هر حادثه ی برای کشورهای دیگه می افته خودمون رو به آب وآتیش میزنیم اما موقعی که نوبت به خودمون میرسه هیچ کسی راضی نیست به ما کمک کنه چه برسه به خودمون .اون وقت خودمون رو مسلمان میدونیم .
    آقی وزریرآموزش وپرورش کجاست اون وعده ها تون به خدا این ظلمه درحق بچه ها که خانوادهاشون باهزار امید اونا را بزرگ کردند .یه کم به خودتون بیایید.ضرر نمیکند .

  21. گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری

  22. همه وجودم سوخت

  23. قلبم شکست و ساعت ها گریه کردم. لعنت بر مسئولین بی لیاقت که استعفا ندادند و استیضاح نشدند هیچ بلکه مواخذه هم نشدند. امیدوارم همه مسببین این حوادث از بالاترین مسئول تا پایین ترین در آتش دنیا و آخرت بسوزند و نابود شوند. من هم با خانواده این عزیزان هم دردم…

  24. خدایا کمک کن که این کودکان اسیب دیده خوب شوند وهیچ کودکی اسیب نبیند ومثل مرحو مه یگانی در کودکی به امر باقی نشتافد خدایا ما کودکان به تو امید واریم وهیچ وقت کودکی امید خود را از د ست نخاهد داد ماکودکان به تو امید واریم انشاا لاه که خوب شوید امین یا رب الالمین برای مرحومه یگا نی هم تس لیت میگویم

  25. ممنونم پرنیان جان

  26. تورو خدا این چه وضعیه بیجاره ها به مسئولان مدرسه بگو این چه بخاری است اخه تورو خدا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.