تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
10

مدیران کمیته امداد کوهدشت و رومشگان منصوب شدند

  • کد خبر : 17442
  • 27 دی 1391 - 14:46

  طی حکمی از سوی مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) استان لرستان، مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت منصوب شد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر؛ در مراسمی صبح چهارشنبه با حضور ولی الله منتظری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان و برخی مسئولان استانی و شهرستانی مردان امرایی به عنوان مدیر کمیته امداد کوهدشت […]

IMAGE634261423727756250

 

طی حکمی از سوی مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) استان لرستان، مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت منصوب شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر؛ در مراسمی صبح چهارشنبه با حضور ولی الله منتظری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان و برخی مسئولان استانی و شهرستانی مردان امرایی به عنوان مدیر کمیته امداد کوهدشت معرفی شد.

در این مراسم همچنین از سید صمد موسوی مدیر قبلی کمیته امداد کوهدشت تقدیر شد. مردان امرایی پیش از این سمت کارشناس عمران کمیته امداد شهرستان کوهدشت را عهده دار بوده است.

ولی الله منتظری مدیرکل کمیته امداد لرستان در این مراسم با اشاره به وجود بیکاری در کوهدشت گفت: با توجه به توانمندی مددجویان کمیته امداد این شهرستان باید در راستای اشتغال این افراد چاره ای اندیشیده شود.

منتظری ادامه داد: کوهدشت با وجود داشتن افراد تحصیل کرده و استعدادهای درخشانی که دارد همچنان از رتبه بیکاری بالایی در استان برخوردار است که باید توجه ویژه ای به این شهر معطوف داشت.

بنابر این گزارش همزمان با تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت مراسم معارفه رئیس کمیته امداد رومشکان نیز برگزار شد.

در این مراسم قاسم رستمی به جای طهماسب امرایی بر صندلی ریاست کمیته امداد رومشکان نشست.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. امیدواریم مدد جویان نفس راحتی بکشندودوباره برای انتخابات ریاست جمهوری وشوراها باگشتهای شبانه خواب رابر مردم حرام نکنندوکارمندان کمیته امداداجازه دهندمدد جویان هم حق انتخاب کردن داشته باشند برای اقای امرایی توفیق خواهانیم

  2. فکرکنم عزل ونصب های روابطی دیگه شروع شد.

  3. امیدوارم مدیران وکارکنان کمیته امداد وجدان به خواب زده خود را بیدار نمایند و برای یک بار هم که شده دست از سیاست زدگی وسیاسی کاری آن هم با بدبخت وبیچاره های تحت پوشش رابردارند و حد اقل انصاف رارعایت نمایند .

  4. از صمیم قلب به اقای مردان امرایی تبریک میگم انشالا موفقیت های روز افزون و بیشتری ازشون ببینیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.