تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

تولید روزانه ۲۵۰۰ دستگاه خودرو در ماه های پایانی سال

  • کد خبر : 17479
  • 27 دی 1391 - 19:23

  به گزارش میرملاس به نقل  از ایکو ؛ میزان تولیدات روزانه گروه صنعتی ایران خودرودر بهمن واسفند ماه سال جاری به بیش از۲۵۰۰ دستگاه خواهد رسید. حسین نجاری قائم مقام تولید ایران خودرو با بیان اینکه در حال حاضر روزانه بیش از ۲هزار دستگاه خودرو در این شرکت تولید می شود، گفت: در دو ماه […]

image_news_12691

 

به گزارش میرملاس به نقل  از ایکو ؛ میزان تولیدات روزانه گروه صنعتی ایران خودرودر بهمن واسفند ماه سال جاری به بیش از۲۵۰۰ دستگاه خواهد رسید.

حسین نجاری قائم مقام تولید ایران خودرو با بیان اینکه در حال حاضر روزانه بیش از ۲هزار دستگاه خودرو در این شرکت تولید می شود، گفت: در دو ماه آخر سال جاری این میزان به بیش از ۲۵۰۰ دستگاه در روز افزایش می یابد.

قائم مقام تولید ایران خودرو به کیفیت بالای خودرو رانا و پژو ۲۰۶ ساخت داخل اشاره کرد و افزود: با توجه به خود کفایی صورت گرفته این خودروها از لحاظ کیفیت در سطح استانداردهای جهانی می باشند.

وی خاطرنشان ساخت: تولید پژو ۲۰۶ از دی ماه امسال شروع شده و میزان تولید این خودرو تا پایان سال روزانه به ۳۰۰ دستگاه می رسد.

قائم مقام تولید ایران خودرو تاکید کرد : در حال حاضر قطعه سازان ایران توان تولید قطعات با کیفیت و در سطح استانداردهای اروپایی را دارند.

وی در ادامه به تولید محصولات جدید ایران خودرو از جمله تندر ۹۰ اتومانیک، دنا، وانت تندر، وانت PU1 و همچنین پژو پارس و ۴۰۵ جدید اشاره کرد و گفت: تنوع تولیدات با کیفیت به قصد تامین بازار داخلی و افزایش صادرات به سایر کشورها در دستور کار این شرکت است.

نجاری از افزایش تولید موتورهای کم مصرف TU5 و EF7 خبر داد و گفت: این موتورها از لحاظ مصرف سوخت و میزان آلایندگی در سطح بسیار خوبی قرار دارند.

قائم مقام تولید ایران خودرو تصریح کرد: برنامه توسعه استفاده از ورق خودرو از کارخانه فولاد مبارکه و ورق خودرو از دیگر برنامه های استراتژیک این شرکت است.

قائم مقام تولید ایران خودرو ادامه داد: میزان خودکفایی در ورق خودرو نیز در آینده نزدیک به بیش از ۸۰ درصد خواهد رسید.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17479

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.