تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

دکتر کاییدی : اشتغال ۳۵۰۰ نفر در کارخانه سیمان پلدختر

  • کد خبر : 17492
  • 27 دی 1391 - 20:26

  به گزارش میرملاس نیوز ؛  نماینده ی مردم  پلدختر ضمن بیان اختصاص ۵۷۹ میلیارد اعتبار ریالی و ۵۳ میلیون یورو اعتبار ارزی برای احداث کارخانه سیمان پارسیان پلدختر، گفت: احداث این کارخانه می تواندبرای ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم کار ایجاد کند. دکتر علی کائیدی ضمن بیان محرومیت […]

IMG_1406

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛  نماینده ی مردم  پلدختر ضمن بیان اختصاص ۵۷۹ میلیارد اعتبار ریالی و ۵۳ میلیون یورو اعتبار ارزی برای احداث کارخانه سیمان پارسیان پلدختر، گفت: احداث این کارخانه می تواندبرای ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم کار ایجاد کند.

دکتر علی کائیدی ضمن بیان محرومیت های استان لرستان و شهرستان پلدختر در زمینه اشتغال، تصریح کرد: به منظور رفع این نقیصه تلاش هایی برای احداث کارخانه سیمان در شهرستان پلدختر انجام شد که با  تلاش های انجام شده در این زمینه نهایتاً با مساعدت های وزیر اقتصاد،  بانک ملی به عنوان بانک عامل این پروژه، اختصاص ۵۷۹ میلیارد اعتبار ریالی  و ۵۳ میلیون یورو اعتبار ارزی به احداث  این کارخانه را تصویب  و به صندوق توسعه ابلاغ کرد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه کارخانه سیمان پلدختر در صورت احداث، به یکی از بزرگترین  کارخانجات سیمان غرب کشور تبدیل خواهد شد، افزود: احداث این کارخانه می تواند برای ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم  اشتغال ایجاد کند.

وی یادآور شد: احداث کارخانه سیمان در استان لرستان می تواند گام مهمی در جهت اشتغالزایی و در نتیجه کاهش آسیب های اجتماعی در این استان و بویژه شهرستان پلدختر باشد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس،  در تشریح روند فعالیت ها برای اختصاص اعتبار لازم به کارخانه سیمان پلدختر گفت: این کارخانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی تا کنون ۱۵ تا ۲۰ درصد رشد فیزیکی داشته است  وجای امیدواری دارد در آینده با تصویب اعتبار یاد شده این کارخانه به مراحل نهایی نزدیک و زمینه ساز اشتغال نیروی کار استان لرستان را فراهم کند.

ایشان در پایان نیز با تشکر از تلاشهای بسیار وزیر اقتصاد ، مدیرعامل بانک ملی ایران و  استاندار محترم  از مسئولان استانی درخواست نمود که با پیگیری های لازمه هر چه سریعتر جهت افتتاح کارخانه ی سیمان پلدختر را در اولویت های کاری خود قرار دهند .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17492

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. (عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس)!
    آقای دکتر کائیدی نایب رئیس این کمیسیون هستند

  2. یا سلام. بعضی از نمایندگان محترم استان که فقط دنبال تغییر ریاست در ادارات و حتی مدارس؛
    و اومدن اسمشون رو خبرگزاری ها هستند؛از اقای دکتر کاییدی یاد بگیرند که بدون حاشیه داره برا پیشرفت لرستان تلاش میکنه.
    صمیمانه از دکتر کاییدی تشکر می کنیم

  3. دقیقاً دقت کنید خود ایشان چه گفتند:
    نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه کارخانه سیمان پلدختر در صورت احداث، به یکی از بزرگترین کارخانجات سیمان غرب کشور تبدیل خواهد شد!
    قضاوت با خود شما :اگر احداث شود چه می شود؟

  4. چرا اقای ملکشاهی از اقای کاییدی درس نمی گیرد وفقط به سان نماینده های قبل فقط دنبال تبلیغات وعزل ونصب های بیمورد -فکری به حال اشتغال جوانان بیکار بکنید نه نردبان گذاشتن برای افراد چاپلوس

    • جناب آقای آزاد بخت آواز دهل شنیدن از دور خوش است ماکه تا به حال به غیر از حرف از کائیدی چیزی ندیدیم اگر هم کاری کرده فقط برای عزیزان اهل کوهدشت و رومشگان بوده آنهم بخاطر پیوند میمون و مبارک خانوادگی ایشان با مردم شهید پرور کوهدشت است لازم به ذکر است که ما ایشان را به عنوان نماینده بخش طرهان میشناسیم ولا غیر

  5. هر چند که توی شهر ما نیست ، ولی خوشحالیم که لرستان داره به سمت پیشرفت میره
    البته تشکر ویژه هم از دکتر کائیدی که توی این وضعیت رکود لرستان در حال کار و تلاش وپیگیری ست

  6. درود خداوند بر دکتر کاییدی برای تلاش و همتی که به خاطر مردم محروم انجام میده

  7. مردان خد ا جز به خدا نمی نگرند ،تبریک به مردم دلاور پلدختر با انتخاب آگاهانه آنان خوش بحالشان

  8. خداقوت دکتر کائیدی

    • صمیمانه از زحمات وپیگیریهای جناب دکتر کائیدی تقدیر وتشکر بعمل می آوریم خداقوت

  9. از آفای دکتر کاییدی می خواهیم که برای بقیه نماینگان لرستان نیز چاره ای بیندیشند تا شاید یه تکانی به خودشان بدهند واقعا برا لرستان چه کرده اند؟!

  10. شاغل درصنعت سیمان هستم کاری که شما انجام دادیدستودنی است دکترجان ای والا

  11. خدا قوت دکتر کائیدی . خدارو شکر به سلامتی پروژه چهارخطه شدن محور خرم آباد -پلدختر در دست اجراست . دکتر جان نمیشه دور آینده برای خرم آباد کاندیدا بشین. تا شاید حداقل راه های درون شهری خرم آباد یه مقدار درست بشه؟

  12. باسلام ودرود به نماینده با غیر ت شهرستان پلدختر
    جناب اقای دکتر کائیدی
    ما به شما افتخار میکنیم ای ول دمتان گرم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.