- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

حدادعادل: نتیجه نظرسنجی‌ها این است که من، قالیباف و ولایتی حدود ۶۰ درصد رای انتخابات آینده را خواهیم داشت

13093

 

ایسنا نوشت:

غلامعلی حدادعادل با اشاره به این‌که «ادامه هدفمندی یارانه‌ها مورد تایید مجلس است» گفت: تغییرات این طرح محتمل است.
غلامعلی حدادعادل در حاشیه همایش حقوقدانان بسیجی،‌ قضات و وکلای بسیجی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: ادامه قانون هدفمندی یارانه‌ها مورد تایید مجلس است، هرچند اعمال تغییرات در این قانون محتمل است.
وی در مورد اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها افزود: بحث در اجرا شدن یا نشدن این طرح نیست، بلکه بحث در چگونگی اجرا شدن این طرح است. اختلاف مجلس و دولت این است که چه میزان یارانه‌ها به تولید تعلق گیرد.
این نماینده مجلس در مورد حضور رییس‌جمهور در مجلس گفت: نفس همکاری دولت و مجلس خوب است، اما اگر رییس‌جمهور در مجلس به سخنان نمایندگان گوش می‌کردند خیلی بهتر بود. رییس‌جمهور از نمایندگان دعوت کرده است که در یک جلسه دیگر با هم به گفت‌وگو بنشینند.
حدادعادل در مورد اظهارات عسگراولادی گفت: ایشان نظرات شخصی خود را اعلام کردند و گفته‌اند که نظر ایشان نظر حزب موتلفه هم نیست.
وی در پاسخ به این سوال که آیا اگر اصلاح‌طلبان یا نزدیکان دولت به طور جدی وارد انتخابات نشوند، ائتلاف ۱+۲ ادامه پیدا خواهد کرد‌؟ گفت: نفس ائتلاف خوب است، اما در مورد فعالیت‌ اصلاح‌طلبان و نزدیکان به دولت باید منتظر روزهای آینده باقی ماند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چه دستگاه‌هایی نظرسنجی در مورد شما، آقای قالیباف و ولایتی انجام داده‌اند؟ گفت: نتیجه نظرسنجی‌های انجام گرفته این است که من، آقای قالیباف و ولایتی حدود ۶۰ درصد رای انتخابات آینده را خواهیم داشت، اما این که چه دستگاه‌هایی این نظرسنجی را انجام داده‌اند، الان پاسخ نمی‌دهم.