- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

هدایتی به گهر بازگشت !

24-02

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛  امیرعابدینی از پشیمانی حسین هدایتی و بازگشتش به فوتبال و همچنین استعفای آیت‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه گهر خبر داد.

مشاور باشگاه گهرد  با بیان این مطلب افزود: در جلسه‌ای که امروز داشتیم قرار شد هدایتی کما فی السابق تیم گهر را اداره و پشتیبانی‌های لازم را به عمل آورد.

وی تصریح کرد: این واگذاری در حالی انجام می‌شود که آقای هدایتی نمی‌تواند مدیرعامل منصوب کند ولی مدیر اجرایی باید در کنار این تیم باشد.

وی با بیان اینکه هدایتی پذیرفته کل بدهی و دیون گهر را بپردازد از استعفای رضا آیت‌الله‌زاده مدیرعامل گهر خبر داد و عنوان کرد: به زودی هدایتی باید مدیر اجرایی این تیم را معرفی کند.

وی درخصوص اینکه چند روز قبل گهر به ایثارگران واگذار شده بود، تصریح کرد: یک نفر به اسم ایثارگران آمده بود که جزو هیات مدیره گهر به حساب می‌آمد ولی نامه‌ای از این استان به صورت رسمی دست ما نرسید؛ اگر اعلام آمادگی کنند، سال آینده قطعا بعد از هدایتی تیم را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

عابدینی با بیان اینکه گهر الماس معنوی لرستان بوده و باید حفظ شود، درباره این تغییر و تحولات گفت: مطمئن باشید تیم به حاشیه نمی‌رود و نتایج درخشان خود را ادامه می‌دهد ولی جا دارد از زحمات تمامی مدیران قبلی از جمله آیت‌الله‌زاده تشکر کنم.

وی در پایان گفت: مسئولیت گهر بار سنگینی بوده که به دوش هدایتی افتاده و امیدوارم بتواند در این زمینه موفق شود.