تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

نماینده ی ولی فقیه : اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها نیازمند فضای صمیمی است

  • کد خبر : 17705
  • 29 دی 1391 - 15:35

    امام جمعه خرم آباد گفت: اقدام رییس جمهور عمل به تاکید و مطالبه جدی مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت است. ایسنا: حجت الاسلام و المسلمین ‘سیداحمد میرعمادی’ در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه حضور رییس جمهور در مجلس نشان دهنده اراده دولت مبنی بر ایجاد وحدت و همدلی در عرصه […]

ir

 

 

امام جمعه خرم آباد گفت: اقدام رییس جمهور عمل به تاکید و مطالبه جدی مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت است.

ایسنا: حجت الاسلام و المسلمین ‘سیداحمد میرعمادی’ در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه حضور رییس جمهور در مجلس نشان دهنده اراده دولت مبنی بر ایجاد وحدت و همدلی در عرصه مدیریتی کشور است.، بیان کرد: اقدام دکتر احمدی نژاد در تبادل نظر با نمایندگان مردم پیرامون مسایل مختلف کشور بسیار پسندیده و نشانه تعامل دولت با مجلس است.

وی این حرکت رییس جمهور  را گامی مثبت در راستای حل مشکلات اقتصادی و زمینه ساز ایجاد تعامل و ارتباط منطقی میان دولت و مجلس برشمرد و  برلزوم استمرار و تداوم برگزاری این نشستها تاکید کرد.

خطیب جمعه خرم‎آباد با بیان اینکه اقدام رییس جمهور در حقیقت عمل به یکی از تاکیدات و مطالبات جدی مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت، همدلی و همراهی مجموعه مسوولان است، یادآورشد:انجام کارهای بزرگ اقتصادی همچون اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها نیازمند یک فضای صمیمی و بدور از تنشهای سیاسی و اقتصادی است.

امام جمعه خرم‎آباد برگزاری نشست هاو انجام گفت وگوهای منطقی و کارشناسی را موجب حاکم شدن صمیمیت، همدلی و وحدت نظر در فضای جامعه جهت اتخاذ سیاست های راهبردی برای رفع مشکلات دانست و ادامه داد:  باید ابعاد مثبت و منفی اجرای مرحله دوم هدفمندی به صورت کارشناسی و دقیق با توجه به شرایط فعلی، مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید براینکه مجلس و دولت با اراده ای جمعی بهترین تصمیم را برای تامین رفاه مردم اتخاذ کنند، عنوان کرد: رفع مشکلات اقتصادی و مقابله با تحریمهای اعمال شده از سوی دشمن و زمینه سازی برای افزایش درآمدهای اقتصادی ، نیازمند حاکم شدن فضای همدلی و وحدت در عرصه مدیریتی است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه انتظار مردم در شرایط فعلی، تداوم و استمرار جلسات هم اندیشی میان دولت و مجلس در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و تامین رفاه و آرامش جامعه است به ترفندهای دشمن برای ایجاد اختلاف و تفرقه در کشور اشاره کرد و اظهار کرد: دشمنان سعی می کنند با ایجاد اختلاف و نفاق میان مردم و مسوولان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، مانع از رشد کشور و برگزاری انتخابات باشکوه و عزتمند شوند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی تلاش می کند با ایجاد بحران در سطح کشورهای اسلامی، منطقه را ناامن کرده و مانع تحقق اهداف و آرمان های مردم شود، اضافه کرد: آمریکا به عامل اصلی بروز بحران و ناامنی در منطقه و صحنه گردان اصلی درگیریها و بحرانهای موجود تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز ملتهای مسلمان منطقه با پیروی از حرکت بزرگ مردم ایران به دنبال سرنگونی رژیم های فاسد و حکام زورگو هستند.

وی با بیان اینکه رسالت مردم بزرگ ایران اسلامی به واسطه در دست داشتن پرچم اسلام و مکتب

اهل بیت(ع) بسیار سنگین است و چشم همه ملت های محروم و آزادیخواه جهان به مردم ایران و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان علمدار حرکت بیداری اسلامی دوخته شده ،افزود: نیاز اصلی کشورهای مسلمان وحدت و یکپارچگی است تا در سایه انسجام در برابر زورگویان ایستادگی و آرامش و امنیت را در منطقه حاکم کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) و همچنین آغاز امامت حضرت مهدی(عج) ، اشاره کرد و گفت: غیبت امام زمان (عج)، دوران آزمایش، ولایتمداری و اطاعت پذیری است.

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به سالروز اعدام انقلابی حسنعلی منصور توسط شهید بخارایی، گفت: این اقدام، حرکتی ارزشمند در راستای پاسداری از حریم ولایت بود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17705

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.